What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK xbox360 rgh, Mushihimesama Futari XBOX, , viletim

lorre001

Puzzle Mastermind
Ik heb een Xbox 250GB te koop met RGH. Aangezien Marco laats ook 1 heeft verkocht en dat een lekkere commerciele verkooptekst was, heb ik die maar gejat:

Grootste voordelen:
Games opstarten vanaf interne & USB HDD
Branden is dus niet nodig
Games uit andere regio’s spelen

Staan een aantal Cave games die zijn gereleased op xbox 360 (bijna alle Cave games dus).
Nozomiprijs: 145 euro, zonder verzendkosten.
Originele Deathsmiles in prijs inbegrepen
ONHOLD

mushihimesama futari xbox € 20,00

Prachtig i.c.m. de xbox een Viletim om jamma op o.a. PS360+ aan te sluiten. € 50

SEGA Astro city marquee holder: € 40 (is wat smerig maar de echte schoonmakert deinst daar niet voor terug)

Seimitzu LS 32 joystick: € 13

Jeetje, waarom staat die Xbox nog te koop? Het is dat ik er al 3 heb, maar het blijft verleidelijk! Kastje oplappen, taten en dan die 360 erin 8)

ik heb een hele mooie met alle games die ik wil, anders had ik al lang toegeslagen.
Ik weet niet hoe ik de HD moet overzetten van de 1 naar de andere. anders zou het nog een idee zijn.

Back