What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. retrocab

    Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

    hey freddy top zei ik al capkit doet vaak veel.nu de rechtse nog die staat op een of andere manier (te scherp) en te rood zo te zien have fun hoor
  2. retrocab

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    ow ja zie t nu ook dacht op de flyer drie knoppen te zien maar zijn er idd 4 overlay mist idd ik vind de kast ook te groot
  3. retrocab

    Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

    hey freddy. goed bezig hoor,blij dat ze het allebei doen ik zei het al he ,goed inlezen en gewoon doen alleen ff goed opletten met de stroom ik las dat je point blanc zoekt,die heb ik niet maar ik zit eraan te denken om mijn carnevil te verkopen misschien interesse???
  4. retrocab

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    hey luitjes hij staat in den bosch heb contact gehad kost 140 in mijn ogen best een koopje ,maar controlpanel klopt op de foto niet helemaal!!!! ik heb al machines genoeg dus laat deze ff gaan gr robert ps ik wil best voor iemand er langs gaan om te kijken
  5. retrocab

    Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

    ai bummer
  6. retrocab

    Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

    als hij niet gelijk weer in de fout gaat is de kans vrij groot dat hij goed is
  7. retrocab

    Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

    hey freddy top ik dacht al dat het niet goed stond fingers crossed maar denk dat het wel oke is zo ik zou trouwens als de monitor goed lukt de andere ook doen(was ook niethelemaal100 procent) goed bezig hoor
  8. retrocab

    Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

    yep meten is weten,maar een kortsluiting is zo gemaakt!!!! maar aangezien hetspel loopt,ben ik ban dat de voltages er wel zijn en het ergens anders zit ik zou het idd aan de binnenkant op een chip meten volgens mij is het idd v2
  9. retrocab

    Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

    hoi freddy dat is wel de goede plek ja ,alleen ik zou aande buitenkant meten en dan op 5.1 zetten ik vind dat het al heel goed gaat,zei ik al goed inlezen !!! ben benieuwd bij mijn daytona stond die te laag
  10. retrocab

    Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

    hoi freddy ja de 5 volt isbelangrijk je moet eerst ff aan de print meten succes je leert al snel bij,komt helemaal goed gr robert
  11. retrocab

    Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

    hoi freddy ja idd die moet je hebben,moet op 5.1 volt staan vwb de monitors cap kit is goed maar pas op met de monitors als je er aan gaat werken moet je eerst de beeldbuis ontladen dit is belangrijk anders krijg je een flinke oplawaai succes
  12. retrocab

    Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

    HEY FREDDY heb je alle losse chips op het board al er uitgehad?? zou ook kunnen helpen voeding moet op 5.1 volt staan ff goedkoop multimetertje kopen ik denk dat een capkit wel helpt
  13. retrocab

    Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

    http://forums.arcade-museum.com/archive ... 15195.html hier staat iets over het calibreren stuur los makengaat niet volgens mij gr robert
  14. retrocab

    Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

    hey freddy ik denk dat je eerst ff alles in orde moet krijgen en dan de rest fixen ik heb hasan toevallig ook gesproken vandaag die zei het ook eerst monitors fixen en game board succes gr robert btw de leds zien er goed uit
  15. retrocab

    Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

    vandaag aan de knutsel geweest ,was gezellig :D :D de cabs lopen,met wat probleemjes allebei de monitors moeten afgesteld cq een cap kit hebben allebei de i/o boards doen het enn ffb ook zaten geen ground wires aan de dashboards linker board werkt op t eerste gezicht helemaal goed,de rechtse...
  16. retrocab

    Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

    oke dat word dus ook lasapparaat mee maak het maar alvast los tot morgen gr robert
  17. retrocab

    Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

    pm ontvangen en beantwoord ,ps de lampen van race leader zijn 110volt volgens mij gr robert
  18. retrocab

    Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

    nice respect voor het naar boven sjouwen :D ik wil je best een keer komen helpen,om het in elkaar te zetten en door te meten succes
  19. retrocab

    Sega Le Mans 24 issues...

    hoi wat geeft het drive board op de dispays??? een error?? of gaan de waarden met het stuur mee?? stuur links en recht klopt doet mijn sega rally ook ik had een drive board error brommen lijk idd op het sound board kun je een foto plaaren heb er egens een liggen misschien hetzelfde succes
  20. retrocab

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    cool ziet er goed uit die fotos hoop dat de volgende meet inmijn vrije weekend valt(moet om het weekend werken) cool om mijn ex ninja assault op de fotos te zien veel vette cabs hoor de volgende keer kom ik ook grrr
Back
Top