What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Recent content by retrocab

  1. retrocab

    B&O MX7000 + VX7000 vhs + orig. Tv kastje met draaimech.

    ja heb er ook twee gratis opgehaald. staan reserve voor iedereen die arcades met beeldbuis heeft .zet wat reserve weg beeldbuis worden zeldzaam
  2. retrocab

    gezocht sky wolf pcb

    hoi ik zoek een sky wolf pcb gr Robert
  3. retrocab

    Rave Racer (racecab) opknapper €300

    ha ha das ook toevallig. morgen ga ik naar Limburg 🤔
  4. retrocab

    nozomi op marktplaats

    eerst gelukkig nieuwjaar voor iedereen vraagje er staat op marktplaats een advertentie,met de vraag of iemand een bericht wil sturen aan de beheerders. om nieuwe accounts toe te laten??? gr robert
  5. retrocab

    Eindelijk m'n eigen hok!

    ha ha hoorde het vandaag ja succes man
  6. retrocab

    Eindelijk m'n eigen hok!

    coool chris pics or it didn t happen
  7. retrocab

    Daytona USA 3

    cool
  8. retrocab

    Xbox 360 Arcade JTAG gloednieuw

    heb ff gekeken 140 moet wel kunnen succes met de verkoop
  9. retrocab

    Xbox 360 Arcade JTAG gloednieuw

    nee idd maar met gameconsoles,seal broken is used
  10. retrocab

    Xbox 360 Arcade JTAG gloednieuw

    ja ik zou ook zeggen tussen 75 en 110 uit de doos is gebruikt he ,alleen met seal is nieuw
  11. retrocab

    te koop starblade

    ha ha dan hier een keertje spelen, maar niet allemaal tegelijk :D :D :D :D :D
  12. retrocab

    te koop starblade

    niet meer te koop hou m zelf :D :D :D
  13. retrocab

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    willkommen :D :D :D
  14. retrocab

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    👏 👏 👏 gefeliciteerd
Back
Top