Jinxz
Pattern Reader
Eindelijk... na een lange tijd heb ik de stap genomen om m'n eigen bedrijfsruimte te gaan betrekken. In het verleden heb ik vanuit huis gewerkt, in het NGC gezeten en de laatste 18 maanden in Rijen bij Gamecastle gezeten. Ondanks dat ik erg dankbaar ben dat ik op al die externe locaties heb mogen vertoeven bleek toch de reistijd me de das om te doen. Wekelijks zit ik zo'n 10 uur in de auto en ik kan die tijd beter besteden 
Dus vanaf begin November zit ik op 10 minuten van m'n huis in Ridderkerk aan de Zadelmakerstraat 19. Het pand is in eerste instantie wat vreemd ingedeeld voor mijn doeleind. Een mooie laminaat vloer en keuken met vaatwasser en koelkast voor m'n magazijn en een kille kantoor inrichting voor m'n showroom/arcade maar daar wordt t.z.t. aan gewerkt :lol:
Ik kan niet wachten om erin te zitten. Foto's zal ik posten zodra ik de sleutel in ontvangst neem op de 2e nov.
Let the good times roll!
Dus vanaf begin November zit ik op 10 minuten van m'n huis in Ridderkerk aan de Zadelmakerstraat 19. Het pand is in eerste instantie wat vreemd ingedeeld voor mijn doeleind. Een mooie laminaat vloer en keuken met vaatwasser en koelkast voor m'n magazijn en een kille kantoor inrichting voor m'n showroom/arcade maar daar wordt t.z.t. aan gewerkt :lol:
Ik kan niet wachten om erin te zitten. Foto's zal ik posten zodra ik de sleutel in ontvangst neem op de 2e nov.
Let the good times roll!