What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[SOLD] NeoGeo MVS 6 slot arcade machine Electrocoin

PascalP":8ge7mz5c said:
Een Vewlix C zou wel heel dik zijn en is ook wel het lange termijn plan, zijn momenteel ook bezig een kinderkamer in te richten voor onze eerste die op komst is, dus prioriteiten stellen ;)

Voorkeur gaat op dit moment uit naar een NNC met Toshiba PF, betaalbaar en 31K goodness :mrgreen:

Goede keus :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
PascalP":2vrbneut said:
Als je een NNC naast een Vewlix neerzet dan heeft de NNC prio ja, als je gaat kijken naar welke kamer klaar moet dan weet je wel waar mijn vrouw de prio legt :P


Leuk om te lezen. ik heb de NNC met de PF crt verkocht om de Vewlix te kopen.
Iedereen zit toch anders in de hobby :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Da Dude":2j257r0p said:
PascalP":2j257r0p said:
Als je een NNC naast een Vewlix neerzet dan heeft de NNC prio ja, als je gaat kijken naar welke kamer klaar moet dan weet je wel waar mijn vrouw de prio legt :P


Leuk om te lezen. ik heb de NNC met de PF crt verkocht om de Vewlix te kopen.
Iedereen zit toch anders in de hobby :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Of jij bent gewoon trentzetter en de rest volgers :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
hahahaha, Ja, alles eruit, en een Vewlix met een game PC ernaast (met een overkill aan Steamgames). VAST :lol: :lol: :lol:

Scheelt wel enorm veel cardridges en PCB's in je kast. Kun je dan weer volstouwen met andere hobbies :dance:
 
Back
Top