Zo eindelijk mijn witte Saturn binnen van Mano

Meteen even de nodige games gespeeld, namelijk:
Radiant Silvergun. RS is een toffe shooter, maar vooralsnog niet zo goed als Ikaruga

Enfin, goede collectable. Even wat meer spelen want ik begreep nog niet zoveel van het wapen systeem.
Nekketsu Oyako is idd een hele toffe scroller R-Type... Die heb ik net een uurtje zitten spelen. Wat een 2D monster is de Saturn ook zeg. Toffe animaties en graphics. Deze ga ik de komende dagen zeker nog vaker spelen.
Dynamite Deka kende ik al (o.a. van de Sega Ages editie) maar heeft voor mij niet hetzelfde gevoel als de 2D scrollers, maarja dat wisten we al. Speelt toch wel redelijk lekker als je even niks te doen hebt.
Panzer Dragoon; zo dat was even schrikken! De graphics zijn echt enorm verouderd natuurlijk... Gameplay wise speelt het nog wel prima. De vraag is of ik deze game nog veel ga spelen. Ik moet het toch meer hebben van de 2D games.
Nu nog het pakket van Ken afwachten met daarin alle toffe titels van Virtua Fighter 2 tot Guardian Heroes en leuke accesoires waaronder de Virtua Stick en we're all set to go!