edit- ohja, heb ookal een kwastje geprobeert. Werkte helaas ook niet.
General Wong wrote: Nu ja, niet met mijn arcade kast, aangezien Jamma games het allemaal prima doen.
Nog even voor de duidelijkheid, ook nieuwe kits geven dit probleem en Jamma games (waarbij de mobo dus niet gebruikt wordt) idem dito.
Ken wrote:General Wong wrote: Nu ja, niet met mijn arcade kast, aangezien Jamma games het allemaal prima doen.
Nog even voor de duidelijkheid, ook nieuwe kits geven dit probleem en Jamma games (waarbij de mobo dus niet gebruikt wordt) idem dito.
Of ik ben heel erg moe en lees alles verkeerd of dit klopt even niet helemaal...welke PCB only games heb je geprobeerd en geven deze ook het probleem of niet? Sorry als ik het even niet gelijk zie.
Psykick wrote:Ik zou iig cker je moederboard echt grondig schoonmaken en daar bedoel ik dus mee dat je wat contactspray moet kopen en een hoge druk spray of als je die hebt een compressor. Goed de sleuven waar de printen ingaan iig eerst uitspuiten met hoge druk en daarna volspuiten met contactspray, als je hebt met een nieuwe tandenborstel goed erin borstelen.
Als je daarmee klaarbent moet je ook ff je games aanpakken. Het zijn maar contacten, dus je kan of inpsuiten met contactspray en daarna met wattenstokjes goed uitwrijven of het lichtste schuurpapier nemen en daar de contact mee afschuren. Dit moet echt heel licht zij n zodat je eigenlijk de oxidatie die er met de tijd op komt te zitten er weer afpoetst of schuurt.
het gaat er dus uiteindelijk om dat alles weer goed contact maakt. Let er wel op dat de games 4 zijdes heeft die je moet behandelen.
Er is een grote kans dat je het op deze manier oplost, succes en laat me weten of het is gelukt, anders gaan we kijken naar andere oplossingen.
Hasan
Ik ga ervan uit dat de MVS het wel heeft gedaan d.