Inkoopactie (gesloten,check sticky topic)

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Elf

Post by Elf » Fri May 26, 2006 18:25

Heb je misschien wat meer info over die kleine cabs?
Of misschien kun je aan die kerel van pinball palace vragen als hij ze kan leveren?
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Sat May 27, 2006 11:58

Ja moet je even op http://www.macrown.com/English/cabinet/cabinet.htm kijken, meer weet ik er ook niet over. Het beste zou zijn iemand op een buitenlands forum zoeken met gebruikerservaring. Die kleine kasten zien er in ieder geval gewoon goed uit en zijn lekker licht dus kun je nog eens de trap op sjouwen. Als iemand mensen kan vinden die ervaring met die kasten hebben zou dat mooi zijn.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sun May 28, 2006 13:43

van shmups forum van de Italiaan die 2 egrets had besteld(told you so...)

hi
ask help against Arcaderick

in 9 February we have paid completely for 2 egret 2 cabinets with video multifrequency and 6 button panel for a total of 3200 euro

for months arcaderick it has moved the shipment until when the site www.arcaderick.com is closed and its mail has dead

I have tried search TOM by telephone but also the telephone is died.

I ask if someone of you is found in the same situation and if someone knows to help to find this TOM me

anynone help me to make a justice?

we take a car and will go in germany immediatly if necessary

sorry for my shitty english
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Sun May 28, 2006 13:50

Ken wrote:van shmups forum van de Italiaan die 2 egrets had besteld(told you so...)

hi
ask help against Arcaderick

in 9 February we have paid completely for 2 egret 2 cabinets with video multifrequency and 6 button panel for a total of 3200 euro

for months arcaderick it has moved the shipment until when the site www.arcaderick.com is closed and its mail has dead

I have tried search TOM by telephone but also the telephone is died.

I ask if someone of you is found in the same situation and if someone knows to help to find this TOM me

anynone help me to make a justice?

we take a car and will go in germany immediatly if necessary

sorry for my shitty english

Damn, als ik geflest zou worden voor 3200 euro vallen er doden.
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Sun May 28, 2006 17:23

Ik zag die post ook al, 3200 euro lol. :lol:

Ik zou serieus naar Duitsland gaan om die homo kapot te slaan.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Mon May 29, 2006 08:54

Zo die Arcaderick maakt zijn naam nu wel heel goed waar. Ik ben benieuwd hoeveel mensen hij zo genaaid heeft. Wat die italiaan moet doen is tijdens het WK naar arcaderick gaan met een bus en een man of 6, arcaderick blindfolden en vastbinden, en alle resterende arcades inladen en wegwezen. Blame it on the Hooligans.
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Mon May 29, 2006 08:55

Trouwens Elf die gozer van pinball palace kan de kleine cabs ook leveren ik heb hem gevraagd hiervoor een prijsindicatie naar me te sturen dus die post ik zodra hij er is.
Elf

Post by Elf » Mon May 29, 2006 11:59

Bedankt voor het vragen, als de prijs een beetje redelijk is koop ik er wel een.
Past perfect op me kamer, zo'n kleine..
RoOd
Active Level:
Active Level:

Post by RoOd » Mon May 29, 2006 14:31

Hoe zijn trouwens de mensen die al zo`n ding hebben staan eraan gekomen eigenlijk?
via een bedrijf of prive overgenomen? Zo`n mooie witte cab zou veel beter in mijn huis staan dan dat zwarte masterplay gevaarte dat ik nu heb :)
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Mon May 29, 2006 15:08

Als je heel veel geld hebt via coinopexpress, anders particulier via fora e.d. Maar ik vind dus ook dat je voor candy-cabs echt hard moet zoeken, een houten cab heb je echter zo voor een prikkie. Jammer dat het vaak in de states is, laatst zag ik op ebay een dedicated super streetfighter 2 cabinet voor 500 dollar. Kriebels....
die pinball gozer heeft nog niet teruggemaild maar houdt in je achterhoofd dat die kleine cab dus 380 dollar kost - nieuw, rechtstreeks van de leverancier. Ben benieuwd wat voor prijs hij er van maakt. Anders kan ik altijd nog een keer dat bedrijf mailen als er een vijf tot 10 geïnteresseerden zijn.
RoOd
Active Level:
Active Level:

Post by RoOd » Mon May 29, 2006 15:38

mjah ik ben best wel geinteresseerd in zo`n cab maar gewoon niet voor die enorme prijzen. Ik ken toevallig iemand die spullen vanuit Japan importeerd en zal eens aan hem vragen of als hij containers gebruikt hij niet een paar plekjes vrij heeft :)
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Mon May 29, 2006 15:43

zou heel mooi zijn ja dan lukt het wel via coinoppexress
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Mon May 29, 2006 18:32

RoOd wrote:mjah ik ben best wel geinteresseerd in zo`n cab maar gewoon niet voor die enorme prijzen. Ik ken toevallig iemand die spullen vanuit Japan importeerd en zal eens aan hem vragen of als hij containers gebruikt hij niet een paar plekjes vrij heeft :)

Je quote is van Juicy toch? Vette plaat!
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Fonzi

Post by Fonzi » Mon May 29, 2006 20:27

Ben nieuw hier en ben niet zo heel erg in het wereldje thuis. Misschien moet je eens via deze website gaan http://www.arcadebelgium.be/en/frameset.htm. Daar staat ook wel wat te koop. Ik zag ook dat ze op het forum met een groepsaankoop bezig waren. De site is in het engels en in het frans. Misschien vinden jullie via deze weg wel iets.
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Mon May 29, 2006 22:15

link doet het niet, ff opnieuw posten
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Mon May 29, 2006 22:34

ruderudie wrote:link doet het niet, ff opnieuw posten

Je moet het puntje weghalen.
ImageImage
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Mon May 29, 2006 23:14

Ok hij doet het nu maar mijn Frans is niet al te best en dat clubje wat van plan is te importeren spreekt dus Frans. Dat wordt allemaal erg omslachtig denk ik, hij wil trouwens ook van coinoppexress bestellen. Moet hij ze eerst maar mailen want mij wisten ze te vermelden dat ze op het moment alleen atomiswave cabs hebben en die zijn: DUUR
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Tue May 30, 2006 09:46

Ik heb zojuist bericht gehad van pinball palace:

Prijs zal +/- hetzelfde zijn . Om en nabij de 695 euro.

Wij gaan over 25 dagen weer een nieuwe order ingeven . Mocht je dan een paar
machine's willen bestellen kun je ons dat laten weten.
Om iets te kunnen bestellen is een aanbetaling van 50% van het totaalbedrag
nodig. De 29" laten we zoizo nog wat extra komen dus dat isniet nodig

Gr marcel kolen

Daar vedient die gozer mijns inziens iets te goed op, prijs is echt te hoog. Maar die grote versie schommelde ook nogal in de prijs dus ik zal nog wat navraag doen
RoOd
Active Level:
Active Level:

Post by RoOd » Tue May 30, 2006 10:13

ruderudie wrote:Ok hij doet het nu maar mijn Frans is niet al te best en dat clubje wat van plan is te importeren spreekt dus Frans. Dat wordt allemaal erg omslachtig denk ik, hij wil trouwens ook van coinoppexress bestellen. Moet hij ze eerst maar mailen want mij wisten ze te vermelden dat ze op het moment alleen atomiswave cabs hebben en die zijn: DUUR

Wat ik er zo van begreep is dat ze zelf ook nog druk aan het kijken zijn wat de uiteindelijke prijs gaat worden. Ze kregen wel een eenbieding voor 10 astro cabs voor $380 per stuk maar met shipping erbij kwam dat ook al op 630 voor 10 cabs.
Daarnaast hebben ze nog geen rekening gehouden met douane, btw, transport etc etc.

Ik denk dat onze franse vrienden tegen dezelfde problemen als hier aanlopen.

My Neo Games
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Jun 01, 2006 23:07

http://www.arcaderick-portal.de/

Wat een lachwekkende shit is dit nou weer...wat een debielen.
legztec
Active Level:
Active Level:

Post by legztec » Fri Jun 02, 2006 11:30

Ken wrote:http://www.arcaderick-portal.de/

Wat een lachwekkende shit is dit nou weer...wat een debielen.

Ik vind het niet kunnen ken!

Ik vind het een zware belediging voor echte debielen!
:lol:
2d fighting rules
Elf

Post by Elf » Fri Jun 02, 2006 18:12

Iemand misschien intresse in 4 Atomiswave cabs? Kost alleen wel 1300,- euro dacht ik.
Neo-Arcadia van killercabs heeft er 4 te koop staan, ik wil er wel een dus misschien als nog meer mensen er een willen kan de prijs omlaag..
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Fri Jun 02, 2006 18:59

1300 euro mn reet ja.
ImageImage
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Fri Jun 02, 2006 19:05

Zo gek is dat nog niet hoor met trisync monitor. En je weet (en dat weet hij ook) hoe moeilijk het is om aan zo'n cabinet te komen. Als ik het geld nu zou hebben zou ik er geen seconde over twijfelen in ieder geval.
Elf

Post by Elf » Fri Jun 02, 2006 19:47

Hij woont in Hamm (uurtje vanaf Enschede)
En hij verkoopt er 2 voor 2500,- euro.
Iemand intresse?, zal wel tot eind juli duren voordat ik genoeg geld heb maar oke.
Dus maar hopen dat ze nog niet weg zijn dan.
Last edited by Elf on Sat Jun 03, 2006 16:56, edited 1 time in total.
Locked