Inkoopactie (gesloten,check sticky topic)
Ja moet je even op http://www.macrown.com/English/cabinet/cabinet.htm kijken, meer weet ik er ook niet over. Het beste zou zijn iemand op een buitenlands forum zoeken met gebruikerservaring. Die kleine kasten zien er in ieder geval gewoon goed uit en zijn lekker licht dus kun je nog eens de trap op sjouwen. Als iemand mensen kan vinden die ervaring met die kasten hebben zou dat mooi zijn.
van shmups forum van de Italiaan die 2 egrets had besteld(told you so...)
hi
ask help against Arcaderick
in 9 February we have paid completely for 2 egret 2 cabinets with video multifrequency and 6 button panel for a total of 3200 euro
for months arcaderick it has moved the shipment until when the site www.arcaderick.com is closed and its mail has dead
I have tried search TOM by telephone but also the telephone is died.
I ask if someone of you is found in the same situation and if someone knows to help to find this TOM me
anynone help me to make a justice?
we take a car and will go in germany immediatly if necessary
sorry for my shitty english
hi
in 9 February we have paid completely for 2 egret 2 cabinets with video multifrequency and 6 button panel for a total of 3200 euro
for months arcaderick it has moved the shipment until when the site www.arcaderick.com is closed and its mail has dead
I ask if someone of you is found in the same situation and if someone knows to help to find this TOM me
Ken wrote:van shmups forum van de Italiaan die 2 egrets had besteld(told you so...)
hi
Damn, als ik geflest zou worden voor 3200 euro vallen er doden.
Zo die Arcaderick maakt zijn naam nu wel heel goed waar. Ik ben benieuwd hoeveel mensen hij zo genaaid heeft. Wat die italiaan moet doen is tijdens het WK naar arcaderick gaan met een bus en een man of 6, arcaderick blindfolden en vastbinden, en alle resterende arcades inladen en wegwezen. Blame it on the Hooligans.
Als je heel veel geld hebt via coinopexpress, anders particulier via fora e.d. Maar ik vind dus ook dat je voor candy-cabs echt hard moet zoeken, een houten cab heb je echter zo voor een prikkie. Jammer dat het vaak in de states is, laatst zag ik op ebay een dedicated super streetfighter 2 cabinet voor 500 dollar. Kriebels....
die pinball gozer heeft nog niet teruggemaild maar houdt in je achterhoofd dat die kleine cab dus 380 dollar kost - nieuw, rechtstreeks van de leverancier. Ben benieuwd wat voor prijs hij er van maakt. Anders kan ik altijd nog een keer dat bedrijf mailen als er een vijf tot 10 geïnteresseerden zijn.
die pinball gozer heeft nog niet teruggemaild maar houdt in je achterhoofd dat die kleine cab dus 380 dollar kost - nieuw, rechtstreeks van de leverancier. Ben benieuwd wat voor prijs hij er van maakt. Anders kan ik altijd nog een keer dat bedrijf mailen als er een vijf tot 10 geïnteresseerden zijn.
RoOd wrote:mjah ik ben best wel geinteresseerd in zo`n cab maar gewoon niet voor die enorme prijzen. Ik ken toevallig iemand die spullen vanuit Japan importeerd en zal eens aan hem vragen of als hij containers gebruikt hij niet een paar plekjes vrij heeft
Je quote is van Juicy toch? Vette plaat!

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Ben nieuw hier en ben niet zo heel erg in het wereldje thuis. Misschien moet je eens via deze website gaan http://www.arcadebelgium.be/en/frameset.htm. Daar staat ook wel wat te koop. Ik zag ook dat ze op het forum met een groepsaankoop bezig waren. De site is in het engels en in het frans. Misschien vinden jullie via deze weg wel iets.
Ok hij doet het nu maar mijn Frans is niet al te best en dat clubje wat van plan is te importeren spreekt dus Frans. Dat wordt allemaal erg omslachtig denk ik, hij wil trouwens ook van coinoppexress bestellen. Moet hij ze eerst maar mailen want mij wisten ze te vermelden dat ze op het moment alleen atomiswave cabs hebben en die zijn: DUUR
Ik heb zojuist bericht gehad van pinball palace:
Prijs zal +/- hetzelfde zijn . Om en nabij de 695 euro.
Wij gaan over 25 dagen weer een nieuwe order ingeven . Mocht je dan een paar
machine's willen bestellen kun je ons dat laten weten.
Om iets te kunnen bestellen is een aanbetaling van 50% van het totaalbedrag
nodig. De 29" laten we zoizo nog wat extra komen dus dat isniet nodig
Gr marcel kolen
Daar vedient die gozer mijns inziens iets te goed op, prijs is echt te hoog. Maar die grote versie schommelde ook nogal in de prijs dus ik zal nog wat navraag doen
Prijs zal +/- hetzelfde zijn . Om en nabij de 695 euro.
Wij gaan over 25 dagen weer een nieuwe order ingeven . Mocht je dan een paar
machine's willen bestellen kun je ons dat laten weten.
Om iets te kunnen bestellen is een aanbetaling van 50% van het totaalbedrag
nodig. De 29" laten we zoizo nog wat extra komen dus dat isniet nodig
Gr marcel kolen
Daar vedient die gozer mijns inziens iets te goed op, prijs is echt te hoog. Maar die grote versie schommelde ook nogal in de prijs dus ik zal nog wat navraag doen
ruderudie wrote:Ok hij doet het nu maar mijn Frans is niet al te best en dat clubje wat van plan is te importeren spreekt dus Frans. Dat wordt allemaal erg omslachtig denk ik, hij wil trouwens ook van coinoppexress bestellen. Moet hij ze eerst maar mailen want mij wisten ze te vermelden dat ze op het moment alleen atomiswave cabs hebben en die zijn: DUUR
Wat ik er zo van begreep is dat ze zelf ook nog druk aan het kijken zijn wat de uiteindelijke prijs gaat worden. Ze kregen wel een eenbieding voor 10 astro cabs voor $380 per stuk maar met shipping erbij kwam dat ook al op 630 voor 10 cabs.
Daarnaast hebben ze nog geen rekening gehouden met douane, btw, transport etc etc.
Ik denk dat onze franse vrienden tegen dezelfde problemen als hier aanlopen.