@Studentzki als je die Track and Field voor de handel hebt dan ben heb ik interesse

Asure wrote:@Gyruss die Crazy Climber heb ik gezien ergens (MP?), dat was een goede deal volgens mij!
Milspex wrote:Kwam vandaag binnen, gooi em nu al weer in de verkoop
Da Dude wrote:Ik heb mijn nieuwe PC binnen, vlak voor de release van Battlefield 4![]()
![]()
![]()
![]()
Da Dude wrote:hahaha, geweldig die cab.
Ik heb mijn nieuwe PC binnen, vlak voor de release van Battlefield 4![]()
![]()
![]()
![]()
Windows 8
4e generatie Intel® Core™ i7-4770 3,4GHz processor
8GB DDR3 1600 MHz
64Gb Solid state disk voor Windows 8
2Tb Sata Disc
NVIDIA® GeForce® GTX 660-videokaart met 1,5 GB DDR5 videogeheugen
Dual Layer DVD-ReWriter
High Definition Audio (8-kanaals)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pfff niet eens een GTX660 in SLI
Het schijnt zo te zijn dat W8.1 een lagg of smoothing veroorzaakt op de muis.
Da Dude wrote:Pfff niet eens een GTX660 in SLI
Blijft een lastige kosten/baten analyse
Da Dude wrote:Blijft een lastige kosten/baten analyse
Klopt, ik baal er ook wel van maar. als je 150 euro per jaar investeerd in je pc, blijft die aardig up to date. en kan die jaren mee. |Consoles zijn goedkoper maar Battlefield op een console. het lukt mij niet. FPS games en consoles is niet voor mij weggelegd. Dus heb het er wel voor over. Ik moet die muis hebben om te spelen.
Misschien toch maar oefenen. misschien ook goed tegen RSI klachten die ik heb in mijn schouder.
Maarre PC gaming voor beter beeld. Ik baal er van dat ik GTA4 voor de Ps3 heb gehaald ipv. de PC. Ik was totaal niet blij met de beeldkwaliteit van die game. Op de PC was die stukken beter. GTA 5 is wel goed op de ps3.
GTA4 heb ik na 3 maanden weggelegd omdat ik er niet aan kon wennen.
Als een game goed is wil ik graag het mooiste beeld, zolang het geen lag geeft.
RoOd wrote:spookslot is echt een top spel, ligt nog ergens bij mn pa op zolder, gelijk maar even ophalen.
Met lichtgevend doodshoofd....heeeeeeeel eng!!!