@Studentzki als je die Track and Field voor de handel hebt dan ben heb ik interesse
Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...
Re: Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...
@Gyruss nice cab. Octagonal controls FTW
@Studentzki als je die Track and Field voor de handel hebt dan ben heb ik interesse
@Gyruss die Crazy Climber heb ik gezien ergens (MP?), dat was een goede deal volgens mij!

Kwam vandaag binnen, gooi em nu al weer in de verkoop
Asure wrote:@Gyruss die Crazy Climber heb ik gezien ergens (MP?), dat was een goede deal volgens mij!
Ja dat klopt, de verkoper heeft ook nog een Crazy Climber cocktail staan..
Milspex wrote:Kwam vandaag binnen, gooi em nu al weer in de verkoop
Hoezo dat? Tegenvaller?
Werkt niet icm SLG3000. Voor de rest niks mis mee

Nieuwe cab gekocht
- sombetzki
- Active Level:

Hey, had je dat niet ff kunnen laten weten? 
hahaha, geweldig die cab.
Ik heb mijn nieuwe PC binnen, vlak voor de release van Battlefield 4
Windows 8
4e generatie Intel® Core™ i7-4770 3,4GHz processor
8GB DDR3 1600 MHz
64Gb Solid state disk voor Windows 8
2Tb Sata Disc
NVIDIA® GeForce® GTX 660-videokaart met 1,5 GB DDR5 videogeheugen
Dual Layer DVD-ReWriter
High Definition Audio (8-kanaals)

Ik heb mijn nieuwe PC binnen, vlak voor de release van Battlefield 4
Windows 8
8GB DDR3 1600 MHz
2Tb Sata Disc
Dual Layer DVD-ReWriter
- sombetzki
- Active Level:

Zo, lekkere setup heur!
errug nice!
errug nice!
Da Dude wrote:Ik heb mijn nieuwe PC binnen, vlak voor de release van Battlefield 4![]()
![]()
![]()
![]()
Ik deed laatst een upgrade met bijna dezelfde parts. Good buy.
Je moet je trouwens ff verdiepen in de manier waarop Windows 8.1 om gaat met mouse-smoothing. Het schijnt zo te zijn dat W8.1 een lagg of smoothing veroorzaakt op de muis. Zou jammer zijn dat je hardware goed presteerd maar W8.1 roet in 't eten gooit.
Zelf stap ik nooit af van Windows 7.
- Marcosan30
- Active Level:

Da Dude wrote:hahaha, geweldig die cab.
Ik heb mijn nieuwe PC binnen, vlak voor de release van Battlefield 4![]()
![]()
![]()
![]()
Windows 8
8GB DDR3 1600 MHz
2Tb Sata Disc
Dual Layer DVD-ReWriter
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pfff niet eens een GTX660 in SLI
Just kidding kerel, dat moet toch fantastisch draaien, kun je battlefield 4 spelen met alle settings op ultra?

Pfff niet eens een GTX660 in SLI
Ooit een sli setup gehad. toen het er net was.
2000,- euro voor een pc met 2 6800 GT's in sli (kostprijs voor de 2 kaarten alleen al 940,-).
Was wel mooi, maar 3 jaar later kan 1 kaart beter presteren dan die 2 in sli, en kost je 250 euro. Leuk, maar je kan dan beter je gfx kaart elke 2 a 3 jaar vervangen, tot je na 5 a 6 jaar weer je pc vervangt/upgrade. imo.
Het schijnt zo te zijn dat W8.1 een lagg of smoothing veroorzaakt op de muis.
Zal er is induiken in de win8.1 setup. nog niks van gehoord. maar w8 zat er bij, en moet toch gezien mijn werk induiken, dus laat ik het maar zo, anders kan ik zo terug naar Win7.
Win8.1 heeft inderdaag lag op muisinput. Ik zou die even vermijden in afwachting van een fix.
Hahahaha! De vetste hardware, de nieuwste software en de muis nota bene heeft lag hahaha! Te grappig dit!
Voor de rest een brute setup Robin en ik zou inderdaad lekker bij 7 houden, lekker stabiel en veel toegankelijker dan 8! Veel plezier ermee!!!
Voor de rest een brute setup Robin en ik zou inderdaad lekker bij 7 houden, lekker stabiel en veel toegankelijker dan 8! Veel plezier ermee!!!
- Marcosan30
- Active Level:

Da Dude wrote:Pfff niet eens een GTX660 in SLI
Ooit een sli setup gehad. toen het er net was.
2000,- euro voor een pc met 2 6800 GT's in sli (kostprijs voor de 2 kaarten alleen al 940,-).
Was wel mooi, maar 3 jaar later kan 1 kaart beter presteren dan die 2 in sli, en kost je 250 euro. Leuk, maar je kan dan beter je gfx kaart elke 2 a 3 jaar vervangen, tot je na 5 a 6 jaar weer je pc vervangt/upgrade. imo.
Helemaal mee eens, dat is ook mijn grootste euvel met pc gaming. Om de zoveel tijd weer een nieuwe grafische kaart erin pluggen voor het draaien van de nieuwere titels. Daarentegen heb je dan wel weer een pc die grafisch ieder ander systeem 'outclassed' en zijn de titels weer wat goedkoper op pc (het lijkt alsof de grafische kaart in de prijs zit verdisconteerd) Blijft een lastige kosten/baten analyse

ik word zelf altijd helemaal debiel van het feit dat je feitelijk constant bezig bent om je systeem goed te laten presteren. Niet alleen hardware; je hebt ook te maken met het feit dat je een OS aan het beheren bent.
Ok, next-gen gaming is ook niet altijd fun, met die updates enzo.. maar ik ben altijd wel een voorstander van console gaming geweest. Ben het eens met het feit dat PC gaming grafisch/performance technisch meer kan leveren, maar uiteindelijk is dat niet wat voor mij telt.
Ok, next-gen gaming is ook niet altijd fun, met die updates enzo.. maar ik ben altijd wel een voorstander van console gaming geweest. Ben het eens met het feit dat PC gaming grafisch/performance technisch meer kan leveren, maar uiteindelijk is dat niet wat voor mij telt.
Blijft een lastige kosten/baten analyse
Klopt, ik baal er ook wel van maar. als je 150 euro per jaar investeerd in je pc, blijft die aardig up to date. en kan die jaren mee. |Consoles zijn goedkoper maar Battlefield op een console. het lukt mij niet. FPS games en consoles is niet voor mij weggelegd. Dus heb het er wel voor over. Ik moet die muis hebben om te spelen.
Misschien toch maar oefenen. misschien ook goed tegen RSI klachten die ik heb in mijn schouder.
Maarre PC gaming voor beter beeld. Ik baal er van dat ik GTA4 voor de Ps3 heb gehaald ipv. de PC. Ik was totaal niet blij met de beeldkwaliteit van die game. Op de PC was die stukken beter. GTA 5 is wel goed op de ps3.
GTA4 heb ik na 3 maanden weggelegd omdat ik er niet aan kon wennen.
Als een game goed is wil ik graag het mooiste beeld, zolang het geen lag geeft.
- Marcosan30
- Active Level:

Da Dude wrote:Blijft een lastige kosten/baten analyse
Klopt, ik baal er ook wel van maar. als je 150 euro per jaar investeerd in je pc, blijft die aardig up to date. en kan die jaren mee. |Consoles zijn goedkoper maar Battlefield op een console. het lukt mij niet. FPS games en consoles is niet voor mij weggelegd. Dus heb het er wel voor over. Ik moet die muis hebben om te spelen.
Misschien toch maar oefenen. misschien ook goed tegen RSI klachten die ik heb in mijn schouder.
Maarre PC gaming voor beter beeld. Ik baal er van dat ik GTA4 voor de Ps3 heb gehaald ipv. de PC. Ik was totaal niet blij met de beeldkwaliteit van die game. Op de PC was die stukken beter. GTA 5 is wel goed op de ps3.
GTA4 heb ik na 3 maanden weggelegd omdat ik er niet aan kon wennen.
Als een game goed is wil ik graag het mooiste beeld, zolang het geen lag geeft.
Hmm herkenbaar idd devil may cry is op pc ook stukken beter.
Geen lag en een constante FPS die ook veel hoger ligt dan op de ps3 versie
Op mijn pc speel ik dan echter weer met een Xbox controller.
Ik geef de voorkeur aan een controller, maar dat heeft ook te maken met het feit dat ik weinig first person shooters speel.

Precies op tijd voor de horror-marathon
spookslot is echt een top spel, ligt nog ergens bij mn pa op zolder, gelijk maar even ophalen.
Met lichtgevend doodshoofd....heeeeeeeel eng!!!
RoOd wrote:spookslot is echt een top spel, ligt nog ergens bij mn pa op zolder, gelijk maar even ophalen.
Heb ik vroeg ook heel veel gespeeld. Onlangs nog gezien dat er ook een nieuwere versie van uitgekomen is door Goliath

Deze krijgt mijn zoontje zeker eens voor zijn verjaardag
We were the first gamers !
Gaaf! daarom hebben we toch kinderen? zodat we een goed excuus hebben voor al die leuke dingen :p
Ja die spelen we hier ook nog vaak. Nu zijn ze helemaal into Atlantis