BESTE cabinet is een lastige vraag, ligt een beetje aan je budget. Er zit in de cabs die je noemt ook wel wat prijsverschil, vooral als je een goede/mooie wilt met een goede monitor.
Sowieso kan je jamma en jvs op allebei de type cabinets spelen, echter moet er dan een connector tussen. Kosten hiervan zijn zo vanaf een paar tientjes tot een euro of 100 arhankelijk of je van jamma naar jvs wil of omgekeerd. Je kan dit ook zelf maken als je handig bent en er zijn ook speciale looms beschikbaar. Een naomi moederbord (volgens mij is Senko No Ronde een naomi game) kan je overigens ook op 15khz zetten.
De cabs die je noemt zijn allemaal prma cabinets, in jouw situatie zou ik zelf ook neigen naar een Blast City. Vooral als je maar 1 cabinet hebt wil je echt een trisync monitor hebben. Ik vind een naomi cab eigenlijk de minste van de genoemde, gevolgd door een Net City (waarom noem je die eigenlijk specifiek?). Een (New) Astro City is ook interessant voor je. Heeft ook wat met smaak te maken.
Cave games zijn Jamma overigens.
houd ook rekening met het feit dat cave verticale shooters zijn en Seiku No Ronde (of hoe je dat ook schrijft) volgens mij een horizontale game is, en je monitor dus moet draaien(taten), dit is geen rocket science, maar wel wat werk. Monitor is ook erg zwaar

het is niet iets wat je dagelijks wilt doen

Je haalt ook een hoop dingen door elkaar, Blast City gd-roms, Naomi unicersal pcb's...dat bestaat allemaal niet ^^
Er is een naomi cabinet, die heet naomi universal. Er is een naomi moederbord, dat heet gewoon naomi. Een gdrom is een addon voor het naomi moederbord, die normaal cartridge games heeft maar met de addon ook gdrom games gebruiken (je hebt dan overigens nog wel meer nodog zoals een DIMM board die je naomi met de gdrom verbindt).
De originele vraag blijft eigenlijk staan, wat wil je ongeveer uitgeven, da is wat makkelijker voor een advies