Ik heb hier een New Astro City staan waar ik een aantal jaar plezier van heb gehad. Ik denk er nu echter over om hem weg te doen. Ik heb vroeger altijd veel gegamed en uiteindelijk een paar jaar geleden dus ook een New Astro City gekocht (daarvoor ook nog even een houten cab gehad).
Ik speel er echter maar heel zelden op en ik zou er wel afstand van kunnen en willen doen. Het is niet noodzakelijk, maar voor een redelijke prijs wil ik hem wel verkopen. Ik hoef er niet de hoofdprijs voor, maar ga hem ook niet zomaar wegdoen.
Ik dacht altijd dat het magisch zou zijn om mijn favoriete games van vroeger (Street Fighter, Tekken etc.) op mijn eigen arcade kast te kunnen spelen. En dat was het de eerste keren ook zeker, maar het speciale is er nu toch een beetje af.
Wat info:
New Astro City
2p 6 button Blast City controlpanel
Monitor helemaal goed
Werkt 100% goed
Ziet er ok uit, wel wat krasjes hier en daar, hij is zeker niet 'mint'
Coindeurtje sluit niet goed (lijkt me wel makkelijk te maken als je handig bent)
De kast krijgt soms een hoge piep, deze gaat vanzelf weer weg na korte tijd. Dit was al zo toen ik hem zelf kocht.
Wat vewacht ik van de koper:
Je moet de cab zelf op komen halen. Ook moet je de cab uit elkaar kunnen halen. Ik ben zelf erg a-technisch, dus veel hulp aan mij heb je daar niet bij haha. Ik wil wel mentale support bieden

Toen ik de cab kocht en naar boven heb gesjouwd waren de muren vrij erg beschadigd en met net nieuw behang willen we dat natuurlijk voorkomen. Als de cab uit elkaar gehaald wordt kunnen we hem gewoon samen naar beneden krijgen zonder de muren te beschadigen.
En ik verwacht zoals eerder genoemd een redelijke prijs. Ik heb nog niet echt iets in mijn hoofd moet ik zeggen, maar ik denk dat we daar wel uitkomen.