[TK] New Astro City (VERKOCHT)

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Muzzle

[TK] New Astro City (VERKOCHT)

Post by Muzzle » Fri Oct 01, 2010 15:40

Beste Nozomi-leden,

Ik heb hier een New Astro City staan waar ik een aantal jaar plezier van heb gehad. Ik denk er nu echter over om hem weg te doen. Ik heb vroeger altijd veel gegamed en uiteindelijk een paar jaar geleden dus ook een New Astro City gekocht (daarvoor ook nog even een houten cab gehad).
Ik speel er echter maar heel zelden op en ik zou er wel afstand van kunnen en willen doen. Het is niet noodzakelijk, maar voor een redelijke prijs wil ik hem wel verkopen. Ik hoef er niet de hoofdprijs voor, maar ga hem ook niet zomaar wegdoen.

Ik dacht altijd dat het magisch zou zijn om mijn favoriete games van vroeger (Street Fighter, Tekken etc.) op mijn eigen arcade kast te kunnen spelen. En dat was het de eerste keren ook zeker, maar het speciale is er nu toch een beetje af.

Wat info:

New Astro City
2p 6 button Blast City controlpanel
Monitor helemaal goed
Werkt 100% goed
Ziet er ok uit, wel wat krasjes hier en daar, hij is zeker niet 'mint'
Coindeurtje sluit niet goed (lijkt me wel makkelijk te maken als je handig bent)
De kast krijgt soms een hoge piep, deze gaat vanzelf weer weg na korte tijd. Dit was al zo toen ik hem zelf kocht.

Wat vewacht ik van de koper
:

Je moet de cab zelf op komen halen. Ook moet je de cab uit elkaar kunnen halen. Ik ben zelf erg a-technisch, dus veel hulp aan mij heb je daar niet bij haha. Ik wil wel mentale support bieden :lol:. Reden is dat ik nog thuis woon en mijn ouders vrij recent opnieuw behangen hebben.
Toen ik de cab kocht en naar boven heb gesjouwd waren de muren vrij erg beschadigd en met net nieuw behang willen we dat natuurlijk voorkomen. Als de cab uit elkaar gehaald wordt kunnen we hem gewoon samen naar beneden krijgen zonder de muren te beschadigen.

En ik verwacht zoals eerder genoemd een redelijke prijs. Ik heb nog niet echt iets in mijn hoofd moet ik zeggen, maar ik denk dat we daar wel uitkomen.

Image

Image

Image

Image
Last edited by Muzzle on Mon Oct 11, 2010 05:40, edited 9 times in total.
Muzzle

Post by Muzzle » Sun Oct 03, 2010 14:23

Niemand met interesse?
Voor de New Astro City zit ik te denken aan een prijs van 350 euro (zonder games dus).
Lijkt me een mooie prijs toch?
almighty

Post by almighty » Sun Oct 03, 2010 14:50

zeker een scherpe prijs :shock: , anders post je wat pic's, verkoopt altijd beter.

succes man!
Muzzle

Post by Muzzle » Sun Oct 03, 2010 15:31

almighty wrote:zeker een scherpe prijs :shock: , anders post je wat pic's, verkoopt altijd beter.

succes man!

Bedankt!

Ik zal binnenkort even foto's maken inderdaad.
Goed om te horen dat de prijs scherp is :).
Ik zal ook niet lager gaan dan 350 euro, als ik het vergelijk is dat namelijk inderdaad een goede prijs.

Ik hoop dat iemand van hier interesse heeft om deze mooie arcadekast aan zijn collectie toe te voegen!

Vragen zijn ook altijd welkom!
SD5k

Post by SD5k » Sun Oct 03, 2010 23:50

Ik heb opzich wel interesse, hoeveel heb je in gedachten voor de NAC + Neo mobo + 2 carts?
Peet1979

Post by Peet1979 » Mon Oct 04, 2010 07:25

Als ik het mezelf goed herinner komt deze cab nog van mij vandaan en daarvoor van Ken... Cab heeft dus een lange, roemruchtige geschiedenis :wink:

Voor deze scherpe prijs (350 euro) heb je in ieder geval een uitstekende cab! Zou idd wat pics plaatsen Muzzle, dan ben je er zo vanaf !
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Mon Oct 04, 2010 10:12

Dit zou zomaar eens de allereerste New Astro City cab in Nederland zijn geweest!

Stukje collector's item :D
Muzzle

Post by Muzzle » Mon Oct 04, 2010 17:16

SD5k wrote:Ik heb opzich wel interesse, hoeveel heb je in gedachten voor de NAC + Neo mobo + 2 carts?

Hey SD5k,

Momenteel is de cab gereserveerd voor iemand. Diegene zou binnen een dag laten weten of hij hem wil. Die persoon heeft wel later gePM'ed dan jouw bericht, maar was wel concreter. Ik zag zijn PM ook eerder omdat ik die net als eerste checkte. Excuses daarvoor.
Hoe concreet is jouw interesse?

Ik hou iedereen hier op de hoogte.
Last edited by Muzzle on Mon Oct 04, 2010 17:18, edited 1 time in total.
Muzzle

Post by Muzzle » Mon Oct 04, 2010 17:17

Peet1979 wrote:Als ik het mezelf goed herinner komt deze cab nog van mij vandaan en daarvoor van Ken... Cab heeft dus een lange, roemruchtige geschiedenis :wink:

Voor deze scherpe prijs (350 euro) heb je in ieder geval een uitstekende cab! Zou idd wat pics plaatsen Muzzle, dan ben je er zo vanaf !

Klopt! Heb er wel veel plezier van gehad Peet! Dat zeker!
Maar ik merk gewoon (wat jij volgens mij ook had toch?) dat ik er na een tijdje toch niet genoeg meer mee doe.
Jij nog bedankt voor de leuke deal ook destijds!
Muzzle

Post by Muzzle » Tue Oct 05, 2010 16:43

missjumjum wrote:Hello .. I am interested in the machine. SEGA NEW ASTRO.

Where exactly is the machine?

Please answer, and pictures ... please

Thank you. :)

The machine is currently on hold for someone else. I will let you know if it is available again.
goatboy

Post by goatboy » Tue Oct 05, 2010 17:00

Was te verwachten. Het werkt dus ook als member-lokmiddel zulke deals. :wink:
Muzzle

Post by Muzzle » Tue Oct 05, 2010 17:02

goatboy wrote:Was te verwachten. Het werkt dus ook als member-lokmiddel zulke deals. :wink:

Haha ja. Ik heb foto's gemaakt, mocht de deal niet doorgaan, dan kan ik die mailen naar mensen met interesse.
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Tue Oct 05, 2010 20:09

Muzzle wrote:
goatboy wrote:Was te verwachten. Het werkt dus ook als member-lokmiddel zulke deals. :wink:

Haha ja. Ik heb foto's gemaakt, mocht de deal niet doorgaan, dan kan ik die mailen naar mensen met interesse.

Ik ben wel nieuwsgierig geworden. Post anders gewoon één fotootje, als teaser? :-)
Muzzle

Post by Muzzle » Wed Oct 06, 2010 05:34

Foto's gepost. Ik heb nog wel meer foto's van wat krasjes, vlekjes etc. Die kan ik altijd nog mailen naar mensen met serieuze interesse.
Momenteel is de kast nogsteeds gereserveerd voor iemand. Met de 1e potentiele koper is het niet gelukt, maar ik had ook al een 2e persoon met serieuze interesse. Daar ga ik nu mee kijken of het gaat lukken.
goatboy

Post by goatboy » Wed Oct 06, 2010 07:31

Ziet er top uit man! En krasjes en verkleuringen horen bij het karakter van een NAC. Zie ook dat ie helemaal compleet is incl. alle keys/locks, instr. inlay, een goed scherm en een mooi nieuw Blast panel. €350,- is veel te laag dude! :)

Heb 3 cabs maar wat JAMMA games betreft is de NAC niet te verslaan qua beeldkwaliteit.
Ratson
Active Level:
Active Level:

Post by Ratson » Wed Oct 06, 2010 08:05

Als ik niet al een kast bij Ronnie had gereserveerd had ik hem gelijk gekocht zonder foto.
Een NAC in goed werkende staat voor 350 is al interessant maar in die staat? WAUW!
Zoals Henk al zei, dat is echt te goedkoop eigenlijk.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Muzzle

Post by Muzzle » Wed Oct 06, 2010 08:29

Ik wist niet wat een goede prijs was eigenlijk haha. Die 350 heb ik zomaar bedacht. Maar de prijs is ook zo laag omdat ik bestwel veel 'eisen' stel aan de koper. Hij moet het hier demonteren etc.
Als ik dan met een hoge vraagprijs ga zitten denk ik niet dat iemand al die moeite gaat doen als hij ook gewoon een kast ergens anders kan kopen die niet gedemonteerd hoeft te worden etc.

Daar komt ook nog bij dat ik de kast zelf gekocht heb voor (als ik het goed heb) 625 euro. Hier zaten echter wel een aantal games en andere spullen bij. Na verkoop van die games en andere spullen heb ik zelf ook 'maar' 350-400 euro voor de kast zelf betaald geloof ik.

Als ik iets verkoop op Ebay of met andere dingen probeer ik ook meestal het maximale eruit te halen. Ik vind het nu echter belangrijker dat de kast gewoon opgehaald wordt door iemand die er geen probleem mee heeft dat de kast gedemonteerd moet worden.

Dus ook daarom de lage prijs :)

Bedankt voor de reacties jongens!
Muzzle

Post by Muzzle » Wed Oct 06, 2010 10:29

missjumjum wrote:Beautiful machine!
I would buy it immediately .....
Good pictures good machine good price ... as always too late :lol:

Yeah sorry, it is still on hold for someone else. I am waiting for his reply.

And to be honest, I prefer to sell it to someone located in The Netherlands. That just seems easier. The machine needs to be disassembled for example to get it down the stairs. I wrote that in the opening post. Communication and making an appointment to pick it up is a lot easier with someone in the same country.
ckong

Post by ckong » Wed Oct 06, 2010 16:21

Potverdorie, wat een prachtige prijs voor deze prachtige cab. Als ik niet zelf al twee NAC's zou hebben had ik hem zeker gekocht. Jammer van de blast city panel, maar dat is slechts een klein, klein kleinigheidje.

New Astro's rule! :D
almighty

Post by almighty » Wed Oct 06, 2010 18:25

veels te goedkoop :shock: , je kunt natuurlijk ook overdrijven :wink:

€500,00 had je er makkelijk voor kunnen vangen, misschien niet hier maar dan had ik hem op MP gezet.
Muzzle

Post by Muzzle » Wed Oct 06, 2010 18:53

almighty wrote:veels te goedkoop :shock: , je kunt natuurlijk ook overdrijven :wink:

€500,00 had je er makkelijk voor kunnen vangen, misschien niet hier maar dan had ik hem op MP gezet.

Ik verkoop hem ook liever hier, dat zijn allemaal argumenten voor de lage prijs :).
Muzzle

Post by Muzzle » Thu Oct 07, 2010 12:38

Ok mensen, even een update:

De persoon die interesse heeft reageert niet of heel langzaam op mijn PM's. Ik snap uiteraard dat niet iedereen 24/7 achter de pc zit en tijd heeft om te reageren (ik zelf ook niet), maar met zoiets als dit vind ik het wel prettig om elkaar op de hoogte te houden.

Eigenlijk wil ik de cab alleen verkopen als:
- De koper uit Nederland komt
- De communicatie vlot verloopt
- De koper zeker weet dat hij de New Astro makkelijk kan demonteren om naar beneden te krijgen en ook als hij hier aankomt niet toch wil proberen om het ding in 1 keer naar beneden te krijgen.

Anders hou ik hem zelf, hij staat hier ook niet in de weg namelijk.

Misschien lijken het veel eisen, maar hij moet niet weg. Hij kan wel weg, maar dan moet het voor mij niet teveel 'stress' opleveren. Ik stress er natuurlijk niet echt om, vandaar de aanhalingstekens.
Muzzle

Post by Muzzle » Thu Oct 07, 2010 12:40

ckong wrote:Potverdorie, wat een prachtige prijs voor deze prachtige cab. Als ik niet zelf al twee NAC's zou hebben had ik hem zeker gekocht. Jammer van de blast city panel, maar dat is slechts een klein, klein kleinigheidje.

New Astro's rule! :D

Jammer dat je hem niet wil ckong. Onze vorige deal voor mijn houten cab voldeed namelijk perfect aan mijn 'eisen' hierboven. Dat was gewoon prettig. Even kennismaken, hup aan de slag, jij had kennis van zaken, ding naar beneden, en klaar.

Die houten kast gaf ik je toen bijna gratis, die stond WEL echt in de weg namelijk haha.
Muzzle

Post by Muzzle » Mon Oct 11, 2010 05:40

VERKOCHT! :)
ckong

Post by ckong » Mon Oct 11, 2010 05:49

Gefeliciteerd :D Daar heeft iemand echt mazzel gehad.
Locked