NEEEEEEEE!!!!!!!!!
NEEEEEEEE!!!!!!!!!
Damn... verloren van de paella-vreters... niet te geloven.. heb er gewoon geen woorden voor..
- Trailblazer
- Active Level:
Re: NEEEEEEEE!!!!!!!!!
Cageman wrote:Damn... verloren van de paella-vreters... niet te geloven.. heb er gewoon geen woorden voor..
ik wel: Kilo Utrecht Tango
- Beatmaster-P
- Active Level:
Zeeeeeer zuur, wat was dat mooi geweest. Dat doet wel een weekje pijn hoor.....
Zielig dat ze toch een rondvaart gaan doen met die gasten, dan stelt zo'n hele rondvaart toch ook geen kont meer voor?? Als we dan wel een keer kampioen worden moeten we gaan skydiven richting stadion ofzo? 2e plek kun je echt niet vieren alsof je kampioen bent vind ik, maar goed zal wel aan mij liggen....
Zielig dat ze toch een rondvaart gaan doen met die gasten, dan stelt zo'n hele rondvaart toch ook geen kont meer voor?? Als we dan wel een keer kampioen worden moeten we gaan skydiven richting stadion ofzo? 2e plek kun je echt niet vieren alsof je kampioen bent vind ik, maar goed zal wel aan mij liggen....
ruderudie wrote:Zielig dat ze toch een rondvaart gaan doen met die gasten, dan stelt zo'n hele rondvaart toch ook geen kont meer voor?? Als we dan wel een keer kampioen worden moeten we gaan skydiven richting stadion ofzo? 2e plek kun je echt niet vieren alsof je kampioen bent vind ik, maar goed zal wel aan mij liggen....
Ben het met je eens. Burgemeester van Amsterdam gaf als reden "dat is veiliger, want dan verspreiden de fans zich meer door de stad. Er komen anders teveel mensen op het Museumplein af".
En waar eindigt de grachtentocht? Op het Museumplein, inderdaad.
Ik vind wel dat het elftal een pluim verdient voor wat ze hebben bereikt, maar dit gaat inderdaad wel wat ver. Oh, in plaats van skydiven kunnen we de huldiging in 2042 (over 32 jaar, WK finale tegen Duitsland) gewoon op de maan vieren. Daar kun je jezelf tegen die tijd gewoon naartoe beamen

Beatmaster-P wrote:Verschrikkelijke wedstrijd, extreem slechte scheids
leek wel afgekocht, blamage voor FiFa
En ook extreem slecht en hard 'rugby' voetbal van Nederland. Een blamage voor het land. De hele wereld spreekt er, terecht, schande van. Wat mij betreft spelen Van Bommel en De Jong nooit meer in het NL team, en Van Persie mag ook wel wegblijven voortaan. Kom op Bertje, laat de volgende keer eens wat mooier voetbal zien, ik denk met meer plezier terug aan het EK 2008 dan aan dit WK.
pooyan wrote:Beatmaster-P wrote:Verschrikkelijke wedstrijd, extreem slechte scheids
leek wel afgekocht, blamage voor FiFa
En ook extreem slecht en hard 'rugby' voetbal van Nederland. Een blamage voor het land. De hele wereld spreekt er, terecht, schande van. Wat mij betreft spelen Van Bommel en De Jong nooit meer in het NL team, en Van Persie mag ook wel wegblijven voortaan. Kom op Bertje, laat de volgende keer eens wat mooier voetbal zien, ik denk met meer plezier terug aan het EK 2008 dan aan dit WK.
Precies mijn gedachte,hoeft niks meer aan toegevoegd te worden.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Ken wrote:Nederland wordt nooit wereldkampioen omdat ze geen winnaarsmentaliteit en over me lijk instelling zouden hebben. Gaan ze een keer echt voor 100% voor goud, koste wat het kost zit iedereen te miepen dat het weer te hard was...
Er wordt in Nederland niet echt gemiept, vind ik. De kritiek komt meer uit het buitenland op dit moment. De trap van Nigel vond ik ook het enige moment waarvan ik dacht: "mmm.. dat had nou ook weer niet gehoeven".