NEEEEEEEE!!!!!!!!!

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
Cageman
Active Level:
Active Level:

NEEEEEEEE!!!!!!!!!

Post by Cageman » Sun Jul 11, 2010 23:22

Damn... verloren van de paella-vreters... niet te geloven.. heb er gewoon geen woorden voor..
Trailblazer
Active Level:
Active Level:

Re: NEEEEEEEE!!!!!!!!!

Post by Trailblazer » Mon Jul 12, 2010 09:50

Cageman wrote:Damn... verloren van de paella-vreters... niet te geloven.. heb er gewoon geen woorden voor..

ik wel: Kilo Utrecht Tango
Beatmaster-P
Active Level:
Active Level:

Post by Beatmaster-P » Mon Jul 12, 2010 11:06

Verschrikkelijke wedstrijd, extreem slechte scheids

leek wel afgekocht, blamage voor FiFa
OIIIIIIIO
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Mon Jul 12, 2010 19:58

Zeeeeeer zuur, wat was dat mooi geweest. Dat doet wel een weekje pijn hoor.....

Zielig dat ze toch een rondvaart gaan doen met die gasten, dan stelt zo'n hele rondvaart toch ook geen kont meer voor?? Als we dan wel een keer kampioen worden moeten we gaan skydiven richting stadion ofzo? 2e plek kun je echt niet vieren alsof je kampioen bent vind ik, maar goed zal wel aan mij liggen....
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Mon Jul 12, 2010 21:02

ruderudie wrote:Zielig dat ze toch een rondvaart gaan doen met die gasten, dan stelt zo'n hele rondvaart toch ook geen kont meer voor?? Als we dan wel een keer kampioen worden moeten we gaan skydiven richting stadion ofzo? 2e plek kun je echt niet vieren alsof je kampioen bent vind ik, maar goed zal wel aan mij liggen....

Ben het met je eens. Burgemeester van Amsterdam gaf als reden "dat is veiliger, want dan verspreiden de fans zich meer door de stad. Er komen anders teveel mensen op het Museumplein af".

En waar eindigt de grachtentocht? Op het Museumplein, inderdaad.

Ik vind wel dat het elftal een pluim verdient voor wat ze hebben bereikt, maar dit gaat inderdaad wel wat ver. Oh, in plaats van skydiven kunnen we de huldiging in 2042 (over 32 jaar, WK finale tegen Duitsland) gewoon op de maan vieren. Daar kun je jezelf tegen die tijd gewoon naartoe beamen ;-)
ckong

Post by ckong » Tue Jul 13, 2010 08:28

Beatmaster-P wrote:Verschrikkelijke wedstrijd, extreem slechte scheids

En ook extreem slecht en hard 'rugby' voetbal van Nederland. Een blamage voor het land. De hele wereld spreekt er, terecht, schande van. Wat mij betreft spelen Van Bommel en De Jong nooit meer in het NL team, en Van Persie mag ook wel wegblijven voortaan. Kom op Bertje, laat de volgende keer eens wat mooier voetbal zien, ik denk met meer plezier terug aan het EK 2008 dan aan dit WK.
Ratson
Active Level:
Active Level:

Post by Ratson » Tue Jul 13, 2010 09:23

pooyan wrote:
Beatmaster-P wrote:Verschrikkelijke wedstrijd, extreem slechte scheids

En ook extreem slecht en hard 'rugby' voetbal van Nederland. Een blamage voor het land. De hele wereld spreekt er, terecht, schande van. Wat mij betreft spelen Van Bommel en De Jong nooit meer in het NL team, en Van Persie mag ook wel wegblijven voortaan. Kom op Bertje, laat de volgende keer eens wat mooier voetbal zien, ik denk met meer plezier terug aan het EK 2008 dan aan dit WK.

Precies mijn gedachte,hoeft niks meer aan toegevoegd te worden.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Tue Jul 13, 2010 12:22

Als Robben had gescoord had je niemand in Nederland gehoord over het harde spel. Dan was dat 'over lijken' en vonden we het allemaal prachtig toch?
Ratson
Active Level:
Active Level:

Post by Ratson » Tue Jul 13, 2010 13:08

heh,schuldig.Goed punt.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Tue Jul 13, 2010 15:47

Ken wrote:Als Robben had gescoord had je niemand in Nederland gehoord over het harde spel. Dan was dat 'over lijken' en vonden we het allemaal prachtig toch?

"Voetbal is oorlog"
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Tue Jul 13, 2010 18:26

Wedstrijd tegen een betere ploeg is altijd spijkerhard, het moet ergens vandaan komen. Alleen de highkick van De Jong was schandalig, voor de rest vond ik het wel meevallen.

Huldiging was achteraf toch mooi, al was het niet helemaal verdient. Leipe Hollanders, heerlijk!
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Wed Jul 14, 2010 23:17

ruderudie wrote:Alleen de highkick van De Jong

Nigel speelt thuis ook stiekem KOF, Tekken, DOA, etc ;-) Beetje praktijkervaring opdoen, zal 'ie gedacht hebben.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Jul 15, 2010 08:22

Nederland wordt nooit wereldkampioen omdat ze geen winnaarsmentaliteit en over me lijk instelling zouden hebben. Gaan ze een keer echt voor 100% voor goud, koste wat het kost zit iedereen te miepen dat het weer te hard was...
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Thu Jul 15, 2010 12:47

Ken wrote:Nederland wordt nooit wereldkampioen omdat ze geen winnaarsmentaliteit en over me lijk instelling zouden hebben. Gaan ze een keer echt voor 100% voor goud, koste wat het kost zit iedereen te miepen dat het weer te hard was...

Er wordt in Nederland niet echt gemiept, vind ik. De kritiek komt meer uit het buitenland op dit moment. De trap van Nigel vond ik ook het enige moment waarvan ik dacht: "mmm.. dat had nou ook weer niet gehoeven".
Post Reply