Kleedje

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Kleedje

Post by ruderudie » Tue Apr 20, 2010 16:41

Naar dit ding ben ik al eens een tijd op zoek geweest, maar kon hem toen niet vinden. Gelukkig is ie nu "up for grabs", prijs is alleen niet helemaal wat ik had verwacht (paar honderd euro):

http://www.neostore.com/NeoGeo-World-Carpet-p/1240.htm

iemand?

edit: sorry, hoort eigenlijk in shared auctions denk ik
ckong

Post by ckong » Tue Apr 20, 2010 16:44

Volgens mij zit er een typefout in de prijs. Of zijn het monopoly dollars? Anyway, wie dit koopt is gek.
Matthijs

Post by Matthijs » Tue Apr 20, 2010 19:21

pooyan wrote:Anyway, wie dit koopt is gek.

http://www.youtube.com/watch?v=vrQ70tGoWMM

:wink:
Ratson
Active Level:
Active Level:

Post by Ratson » Tue Apr 20, 2010 19:35

Het grootste drama van neogeo.com aller tijden is begonnen met de (voormalige)eigenaar van het kleedje en zijn compagnon.Naar het schijnt zijn er maar enkele gemaakt.Maar inderdaad je bent gestoord als je zoiets koopt.Ook al is er een member daar die $55.000,- (geen typefout) heeft neergeteld voor Kizuna Encounter en Ultimate 11 voor de aes/home system.Maar die kun je iig nog spelen :wink:
En die naakte aziaat heeft ook een vette gamecollectie en ik ga dit jaar nog bij hem en zijn vrouw op bezoek.Zij was overigens niet zo blij met Rot's dancing moves.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Tue Apr 20, 2010 21:56

Perhaps others were produced, and likely were, yet they have not surfaced after all this time and so the rarity is literally to the point of almost being one of kind.

Dat is de drol die ik net richting de oude maas heb gestuurd ook. Ook heel uniek en 'one of a kind'.

Ik vind het persoonlijk geen mooi kleed, en de 'historische waarde' zie ik ook niet. Het is gewoon een kleed. Er wordt over geschreven alsof het opgedroogde engelenpis is ;-)
Ratson
Active Level:
Active Level:

Post by Ratson » Wed Apr 21, 2010 05:55

Ik ben nou eenmaal neo fan maar ik heb voor zoiets niet echt veel meer als een paar tientjes over.
Lol@drol naar oude maas
RoOd
Active Level:
Active Level:

Post by RoOd » Wed Apr 21, 2010 13:50

Ratson wrote:Het grootste drama van neogeo.com aller tijden is begonnen met de (voormalige)eigenaar van het kleedje en zijn compagnon.Naar het schijnt zijn er maar enkele gemaakt.Maar inderdaad je bent gestoord als je zoiets koopt.Ook al is er een member daar die $55.000,- (geen typefout) heeft neergeteld voor Kizuna Encounter en Ultimate 11 voor de aes/home system.Maar die kun je iig nog spelen :wink:
En die naakte aziaat heeft ook een vette gamecollectie en ik ga dit jaar nog bij hem en zijn vrouw op bezoek.Zij was overigens niet zo blij met Rot's dancing moves.

doe Rot de groeten van fredscape, zal hem weer eens wat carts proberen afhandig te maken binnenkort :)
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Wed Apr 21, 2010 14:39

Ratson wrote:Ik ben nou eenmaal neo fan maar ik heb voor zoiets niet echt veel meer als een paar tientjes over.
Lol@drol naar oude maas

Mee eens. Neo Geo heeft ook een plekje in mijn hart :-)
Ratson
Active Level:
Active Level:

Post by Ratson » Wed Apr 21, 2010 16:59

RoOd wrote:
Ratson wrote:Het grootste drama van neogeo.com aller tijden is begonnen met de (voormalige)eigenaar van het kleedje en zijn compagnon.Naar het schijnt zijn er maar enkele gemaakt.Maar inderdaad je bent gestoord als je zoiets koopt.Ook al is er een member daar die $55.000,- (geen typefout) heeft neergeteld voor Kizuna Encounter en Ultimate 11 voor de aes/home system.Maar die kun je iig nog spelen :wink:

doe Rot de groeten van fredscape, zal hem weer eens wat carts proberen afhandig te maken binnenkort :)

Komt goed :)
Post Reply