Kleedje
Kleedje
Naar dit ding ben ik al eens een tijd op zoek geweest, maar kon hem toen niet vinden. Gelukkig is ie nu "up for grabs", prijs is alleen niet helemaal wat ik had verwacht (paar honderd euro):
http://www.neostore.com/NeoGeo-World-Carpet-p/1240.htm
iemand?
edit: sorry, hoort eigenlijk in shared auctions denk ik
http://www.neostore.com/NeoGeo-World-Carpet-p/1240.htm
iemand?
edit: sorry, hoort eigenlijk in shared auctions denk ik
Het grootste drama van neogeo.com aller tijden is begonnen met de (voormalige)eigenaar van het kleedje en zijn compagnon.Naar het schijnt zijn er maar enkele gemaakt.Maar inderdaad je bent gestoord als je zoiets koopt.Ook al is er een member daar die $55.000,- (geen typefout) heeft neergeteld voor Kizuna Encounter en Ultimate 11 voor de aes/home system.Maar die kun je iig nog spelen
En die naakte aziaat heeft ook een vette gamecollectie en ik ga dit jaar nog bij hem en zijn vrouw op bezoek.Zij was overigens niet zo blij met Rot's dancing moves.

En die naakte aziaat heeft ook een vette gamecollectie en ik ga dit jaar nog bij hem en zijn vrouw op bezoek.Zij was overigens niet zo blij met Rot's dancing moves.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Perhaps others were produced, and likely were, yet they have not surfaced after all this time and so the rarity is literally to the point of almost being one of kind.
Dat is de drol die ik net richting de oude maas heb gestuurd ook. Ook heel uniek en 'one of a kind'.
Ik vind het persoonlijk geen mooi kleed, en de 'historische waarde' zie ik ook niet. Het is gewoon een kleed. Er wordt over geschreven alsof het opgedroogde engelenpis is

Ratson wrote:Het grootste drama van neogeo.com aller tijden is begonnen met de (voormalige)eigenaar van het kleedje en zijn compagnon.Naar het schijnt zijn er maar enkele gemaakt.Maar inderdaad je bent gestoord als je zoiets koopt.Ook al is er een member daar die $55.000,- (geen typefout) heeft neergeteld voor Kizuna Encounter en Ultimate 11 voor de aes/home system.Maar die kun je iig nog spelen
doe Rot de groeten van fredscape, zal hem weer eens wat carts proberen afhandig te maken binnenkort

RoOd wrote:Ratson wrote:Het grootste drama van neogeo.com aller tijden is begonnen met de (voormalige)eigenaar van het kleedje en zijn compagnon.Naar het schijnt zijn er maar enkele gemaakt.Maar inderdaad je bent gestoord als je zoiets koopt.Ook al is er een member daar die $55.000,- (geen typefout) heeft neergeteld voor Kizuna Encounter en Ultimate 11 voor de aes/home system.Maar die kun je iig nog spelen
doe Rot de groeten van fredscape, zal hem weer eens wat carts proberen afhandig te maken binnenkort
Komt goed

Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!