Sega Outrun Upright Cabinet 1986 = VERKOCHT

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
MarsMan
Active Level:
Active Level:

Sega Outrun Upright Cabinet 1986 = VERKOCHT

Post by MarsMan » Fri Oct 02, 2009 22:55

Dit is de enige echte Sega Out Run uit 1986 zoals destijds in de Arcade speelhal!

Een collectorsitem voor de echte Sega Arcade liefhebber of verzamelaar.

De kast werkt prima. Mooi beeldscherm zonder burn-in, echt schakelen, gas geven en sturen met trillingen wanneer je botst! Kortom alles werkt naar behoren!

Laat deze kans niet lopen. Deze kast komt bijna nooit voorbij aangezien er nog maar weining van in omloop zijn.

Image

Image

Image
Last edited by MarsMan on Sat Jan 23, 2010 21:59, edited 7 times in total.
goatboy

Post by goatboy » Fri Oct 02, 2009 23:17

Lijkt wel marktplaats.nl :D Wel cheap om een externe link te plaatsen i.p.v. foto's van de cab in kwestie. Nou ja, Cheap. :P
Psykick
Active Level:
Active Level:

Re: Sega Outrun Upright Cabinet 1986

Post by Psykick » Sat Oct 03, 2009 00:47

MarsMan wrote:
Prijs 975 euro.

Muahahahahaha ;) Dream on!
ne0

Post by ne0 » Sat Oct 03, 2009 07:02

Nou als ie 100% mint nieuw is dan kom je er misschien in de buurt, maar anders toch echt niet. Moeilijk te beoordelen als je geen foto's van de kast zelf hebt. Dus... pics please.
goatboy

Post by goatboy » Sat Oct 03, 2009 09:57

http://forum.arcadeotaku.com/viewtopic.php?f=14&t=6806

http://link.marktplaats.nl/281595038

Komt dus alleen maar om z'n shit te verkopen en heeft geen idee hoe deze communities werken. Tis een klein wereldje dude. Kansloos!
ckong

Post by ckong » Sat Oct 03, 2009 11:33

Jongens, geef Marsman een kans. Hij komt nog maar net kijken in deze arcade community. Inderdaad wel een beetje bot om meteen met een sales topic te beginnen in plaats van je eerst te introduceren. Maar dat komt wel goed denk ik.

Wat zijn prijsstelling betreft: als de prijs te hoog is, en er geen serieuze reacties komen, zal de prijs vanzelf dalen. Een picture is inderdaad wel zo aardig.
goatboy

Post by goatboy » Sat Oct 03, 2009 12:00

Was eigenlijk al een beetje op je post aan het wachten Erik. :wink: Normaal wordt iedereen hier ook een erg vriendelijk onthaald toch?

Maar als je de moeite niet neemt om je een beetje in te lezen en gelijk je shit wil verpatsen en niet eens je eigen pictures post. Tja, En meteen dezelfde fout op AO te maken. Niet handig maar ook niet onvergefelijk. :twisted:
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Sat Oct 03, 2009 13:30

Ik ben nu wel erg nieuwsgierig naar plaatjes van de kast. Niet kijken=niet kopen :-)
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Sat Oct 03, 2009 14:54

Vandaar ook mijn reactie, dit is een forum een geen marktplaats. Als je shit te verkopen hebt, doe je dat conform de regels en met een beetje background info over jezelf.

Meerdere malen deze kast tegengekomen, voor onder de 500 Euro. Wat moet je ermee, neemt alleen maar ruimte in beslag waar een mooie Outrun sitdown had kunnen staan hehe, maar bij overschot aan ruimte cker leuk om te hebben, maar niet voor die prijs!!
MarsMan
Active Level:
Active Level:

Post by MarsMan » Sat Oct 03, 2009 18:55

Kom op dudes! Ik wist niet dat er sprake moet zijn van een ontgroeningsperiode. Ik ben al een tijdje op dit forum aan het rondneuzen en vind het allemaal erg interessant en dat was ook mijn voornaamste reden om lid te worden.

Als arcade liefhebber en trotse eigenaar van een Sega Astro City probeer ik wat ruimte in mijn werkkamer vrij te maken aangezien het Japanse cab virus behoorlijk is aangeslagen... en omdat er een 2e cab aankomt :D

Aangezien er meer Sega liefhebbers op dit forum rondlopen dacht ik ook jullie hiermee een plezier te doen. Deze kast is erg moeilijk verkrijgbaar en heb er dan ook maanden en maanden naar lopen zoeken en heb er heel wat kilometers voor moeten rijden. Voor een exemplaar van 23 jaar oud is het bijzonder dat ook alles perfect werkt, ook gezien de mechanische onderdelen. De verkoop gaat dan ook met pijn in mijn hart samen maar je moet keuzes maken.

Deze topic heet Buy, Sell & Trade en vele van jullie zijn ook actief op markplaats dus dat mag de pret niet drukken toch. Eerlijk gezegd verkoop ik liever aan een echte arcade liefhebber dan een handelaar. No hard feelings wanneer er geen interesse is.

Het is mij nog niet gelukt foto's in te voegen dus hulp is welkom.
Ratson
Active Level:
Active Level:

Post by Ratson » Sat Oct 03, 2009 23:45

Degene die €975,- neer telt voor een upright outrun is echt niet lekker,voor een sit-down misschien.Evengoed welkom aan boord 8)
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
ne0

Post by ne0 » Sun Oct 04, 2009 15:50

Hij ziet er wel redelijk netjes uit maar voor die prijs had ik verwacht dat ie tenminste compleet was, dus zonder dat het ferrari logo uit het stuurwiel gejat was ;) Ik denk dat rond de 500 wel een mooie prijs is voor deze kast. 900+ is niet echt reel, het zou me verbazen als je iemand vindt die dat er voor betaalt.
almighty

Post by almighty » Sun Oct 04, 2009 16:28

Je hoeft maar 1 gek te vinden :wink:
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Mon Oct 05, 2009 14:23

975 euro, 19 inch monitor.
Zo'n prijs is inderdaad bestemd voor de deluxe sitdown die beweegt.
Er zijn wel vaker van die gasten op marktplaats die denken dat ze goud hebben. Ik wil er zelf ook wel een, maar 350 is echt max.
MarsMan
Active Level:
Active Level:

Post by MarsMan » Mon Oct 05, 2009 15:14

De prijs voor deze upright is een vraagprijs dus bespreekbaar.

Ik weet wel dat ik stad en land heb moeten afzoeken om er ook maar één te kunnen vinden. Of ze verkeren in slechte staat of te ver weg dus met transportkosten niet haalbaar of nog veel duurder. De sitdown waarmee vergeleken wordt heb ik alleen nog maar duurder gezien. Ik denk dat dit een uniek exemplaar is en nog steeds moeilijk verkrijgbaar in goed werkende staat.

Laat diegene die serieus geïnteresseerd is contact met mij opnemen dan komen we er misschien wel uit.
almighty

Post by almighty » Mon Oct 05, 2009 16:12

En raak je hem niet voor een prijs kwijt waarmee jij kunt leven dan moet je hem gewoon houden :wink:
Zakken kun je altijd nog en de 1 heeft hier meer geld voor over dan een ander.

Succes met je verkoop! :)
MarsMan
Active Level:
Active Level:

Post by MarsMan » Wed Dec 16, 2009 18:06

Waar blijft de echte Sega Arcade liefhebber nou?

Aan de prijs kan het nu niet meer liggen...

Prijs € 675,00

Anders de kast toch maar zelf houden. Maar ja, zit nog steeds met een beetje ruimtegebrek in verband met de andere cabs...
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Fri Dec 18, 2009 12:12

Probeer het misschien op dragonslairfans, die gasten zijn over het algemeen geinteresseerd in retro spul als dit. De meeste nozomi members geven hun geld toch het liefst uit aan plastic of glasvezel cabs, en dedicated cabs is zowieso niet iets waar de mensen zich hier mee bezig houden.

Ik zou als ik jou was mijn geld dus niet inzetten op Japan-gerelateerde forums.
MarsMan
Active Level:
Active Level:

Post by MarsMan » Fri Dec 18, 2009 14:43

Bedankt voor de tip ruderudie.

Met dit soort dingen moet je ook geen haast hebben want is ook zeker niet voor iedereen interessant.

Ik zal het inderdaad daar eens gaan proberen.
Post Reply