Kom op dudes! Ik wist niet dat er sprake moet zijn van een ontgroeningsperiode. Ik ben al een tijdje op dit forum aan het rondneuzen en vind het allemaal erg interessant en dat was ook mijn voornaamste reden om lid te worden.
Als arcade liefhebber en trotse eigenaar van een
Sega Astro City probeer ik wat ruimte in mijn werkkamer vrij te maken aangezien het Japanse cab virus behoorlijk is aangeslagen... en omdat er een 2e cab aankomt
Aangezien er meer
Sega liefhebbers op dit forum rondlopen dacht ik ook jullie hiermee een plezier te doen. Deze kast is erg moeilijk verkrijgbaar en heb er dan ook maanden en maanden naar lopen zoeken en heb er heel wat kilometers voor moeten rijden. Voor een exemplaar van 23 jaar oud is het bijzonder dat ook alles perfect werkt, ook gezien de mechanische onderdelen. De verkoop gaat dan ook met pijn in mijn hart samen maar je moet keuzes maken.
Deze topic heet Buy, Sell & Trade en vele van jullie zijn ook actief op markplaats dus dat mag de pret niet drukken toch. Eerlijk gezegd verkoop ik liever aan een echte arcade liefhebber dan een handelaar. No hard feelings wanneer er geen interesse is.
Het is mij nog niet gelukt foto's in te voegen dus hulp is welkom.