Toen we de kast kochten heb ik 'm ter plekke aan een kort technisch onderzoek onderworpen. De kast werkte uiteraard wel; heb 'm werkend gezien bij Marc, maar toen ik thuisgekomen de kast nog wat scherper bekeek, zag ik wat zaken op het elektrische vlak die beter konden, en het moederbord kon ik niet goed monteren.
Ook vond ik de bijgeleverde voeding iets te dodgy, maar ik had nog een 300W Zalman liggen, dus die er in gemonteerd.
In de kast zitten wel rails voor het originele cartridgemoederbord met een geul van ongeveer 16mm:

Dus aan het moederbord en de voeding wat 15mm aluminium profiel gemonteerd:

Voeding zit al op z'n plek:

Elektrisch kon hier en daar dus ook wat beter; dit was bijvoorbeeld de aansluiting van de monitor:

Dat kan echt niet zo, dus die verbinding wat verbeterd en een trekontlasting gegeven.
Bedieningsprint van het moederbord en instellingen van de monitor heb ik onder de bovenklep gemonteerd, en de vlakstekers aan de knoppen wat strakker geknepen, om te voorkomen dat ze van de knoppen vielen. Sanwa is goed spul, maar de contactlippen zijn erg dun.
Op Anime bleek dat ik ze nog wat verder aan moest knijpen, dus ik ga even kijken of ik dat later dit jaar nog wat kan verbeteren.

En hier zit het moederbord ook op z'n plaats, en is weer makkelijk te demonteren voor vervoer:

Werkend en wel:

Het enige wat me nog niet gelukt is, is een ghostbackup te maken van de harddisk zoals omschreven in het boekje van het moederbord, en eigenlijk moeten een paar games een andere naam krijgen, maar het ding was een enorm succes op ons festival.
Welnu, omdat ik het razend druk had met de technische kant van Anime 2009, ben ik vergeten foto's te maken van de kasten (we hadden er drie) in actie op Anime. Hell, ik heb over het hele festival maar 30 foto's gemaakt oid.
Gelukkig heeft MrDummy wel foto's kunnen maken, dus daar verwijs ik jullie graag naartoe.