Bij mij begon het toen ik 6 jaar werd en voor mijn verjaardag een Videopac console kreeg. Toen ik voor het eerst zo'n bowling spelletje speelde vond ik dat zo fascinerend (waarom kan je nou bowlen via de tv en hoef je niet naar een bowlingbaan dacht ik toen) dat ikm speelde en speelde. Kreeg steeds meer games en zo begon langzaam maar zeker mijn fascinatie voor games en naar mate ik ouder werd ook computer- en informatietechnologie en de (game)industrie. Wat ik na de Viideopac kreeg waren de ZX spectrum, Atari 3600, C-64, Amiga, Msx, NES, SNES, Megadrive, N64, PSX, PS2, Dreamcast, Xbox, Xbox 360, WII, PS3 en daartussenin diverse pc's. Ik bezit nog iets van 8 consoles met hele verzameling games uit EU, USA en of course Japan.
Er gaat geen dag voorbij of ik lees over games, speel een spelletje (met of zonder vrienden) en probeer daarnaast toch een goed sociaal leven te hebben. Het gamen zal altijd blijven en de intresse hiervoor. Ook ben ik een PC-fan die graag gamed op de PC sorry guys

En ben heel blij dat mijn vrouw ook graag potje gamed zo nu en dan en leuk vind dat ik zo'n hobby heb.