Ik wordt helemaal gek. OK, het verhaal. Ik heb allerlei IE links gemaalt van opgesagen ebay zoekopdrachten. Ik heb voor een bepaalde zoekopdracht altijd een link voor gebruikers en een link voor winkels.
Waarom?
Omdat als je het samen doet en je hebt veel hits bijvoorbeeld 2000 en je hebt de paginering staan op 200 regels en er zijn 1000 gebruikersartikelen en 1000 winkels, dat die winkels dan pas vanaf pagine 6 beginnen.
gebruikers worden eerst getoond en dan pas de winkels. Aangezien ik altijd wil checken wat er nieuw is heeft samen geen zin.
Stel ik check vandaag en morgen weer. Dan zoek ik en als de datum verandert dan weet ik dat ik het al gezien heb, maar dan zou ik helemaal moeten gaan zoeken vanaf waar de winkelobjecten beginnen. Schiet niet op.
Vandaar dus dat ik 2 links gemaakt hebt. Nieuwste bovenaan. Eerst check ik de gebruikers link en daarna de winkels link.
Anyway, ebay is weer veranderd. Voorheen deden heel veel dingen het al niet. Nou, nu werkt er nog meer niet, is het nog onlogischer en nog onoverzichtelijker.
-Ik hoor graag hoe jullie zoeken op ebay. Wellicht ben ik heel dom bezig

-hoe kan ik op winkelobjecten zoeken? nu kopen telt niet, want ook gebruikers kunnen nu kopen aanbieden!
-hoe kan ik de taal veranderen naar Engels ofzo? rubrieksadvertenties? wtf!
Je kan ook op ebay.com zoeken, maar veel dingen daarop worden perse niet naar Nederland gestuurd!
-je kan ook in ebay zelf zoekopdrachten opslaan, misschien is dat beter.
-Het mooiste zou zijn om gebruikersobjecten en winkelobjecten door elkaar heen te zien, gesorteerd op nieuwste bovenaan. Ik bedoel wie wil er nou niet zien wat er allemaal te koop is? Waarom moet je met ebay altijd zo moeilijk doen om veel resultaten te krijgen? Gasten zijn echt dom! Ik ook misschien hoor, ik hoor graag jullie mening.