Inkoopactie Pentranic Tri-Sync 29" monitoren
R2-2D wrote:Ik heb destijds met R2 twee stuks laten komen en dat viel me erg mee qua prijs en ik ben er nog steeds uitermate tevreden mee.
Je hebt iemand anders voor , ik heb deze nooit met jou besteld.
Wat betreft Pentranic , deze zijn gestopt met het crt gebeuren. Dus geen monitoren meer helaas.
Huh??

Wat betreft de monitoren ga ik het uitzoeken deze week.
Ok het is dus nu cofirmed, ik heb vandaag iemand aan de lijn gehad die dit dus bevestigde
Ik ga nog wel kijken of ik direct bij Wei Ya kan bestellen en of er nog wellicht wat stock is bij Pentranic, maar daar moet ik voor mailen en dat antwoord kan wel op zich laten wachten
Voor nu dus roeien met de riemen die we hebben en wie weet in de nabije toekomst.
btw foto's van mij komen nog, maar knetterdruk en ik wil pas foto's maken als hij klaar is, nog efkes

Ik ga nog wel kijken of ik direct bij Wei Ya kan bestellen en of er nog wellicht wat stock is bij Pentranic, maar daar moet ik voor mailen en dat antwoord kan wel op zich laten wachten
Voor nu dus roeien met de riemen die we hebben en wie weet in de nabije toekomst.
btw foto's van mij komen nog, maar knetterdruk en ik wil pas foto's maken als hij klaar is, nog efkes

Zit hier niet de monitor tussen die we zoeken: .http://www.zax.com.au/spare_parts/monitor-chassis.html
Als dat zo is, en het is prijstechnisch interesant om er een paar te bestellen, dan reserveer ik er bij deze alvast één
Oh ja, de prijzen zijn in AUD.
Als dat zo is, en het is prijstechnisch interesant om er een paar te bestellen, dan reserveer ik er bij deze alvast één

Oh ja, de prijzen zijn in AUD.