Inkoopactie Pentranic Tri-Sync 29" monitoren

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
almighty

Post by almighty » Sat Sep 13, 2008 20:16

hopen op goed nieuws dus...
R2-2D
Active Level:
Active Level:

Post by R2-2D » Sun Sep 14, 2008 13:07

Ik heb destijds met R2 twee stuks laten komen en dat viel me erg mee qua prijs en ik ben er nog steeds uitermate tevreden mee.

Je hebt iemand anders voor , ik heb deze nooit met jou besteld.

Wat betreft Pentranic , deze zijn gestopt met het crt gebeuren. Dus geen monitoren meer helaas.
almighty

Post by almighty » Sun Sep 14, 2008 14:38

dan kan hier dus een slotje op :lol:
wel jammer....
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Sun Sep 14, 2008 21:07

R2-2D wrote:
Ik heb destijds met R2 twee stuks laten komen en dat viel me erg mee qua prijs en ik ben er nog steeds uitermate tevreden mee.

Je hebt iemand anders voor , ik heb deze nooit met jou besteld.

Wat betreft Pentranic , deze zijn gestopt met het crt gebeuren. Dus geen monitoren meer helaas.

Huh?? :shock: Wie was het dan? Het is een tijdje geleden en ik heb R2 in mijn geheugen, het zal een beetje spitten zijn, maar wellicht kom ik er achter wie het dan wel was. Excuses :oops:

Wat betreft de monitoren ga ik het uitzoeken deze week.
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Mon Sep 15, 2008 12:33

Ok het is dus nu cofirmed, ik heb vandaag iemand aan de lijn gehad die dit dus bevestigde :(
Ik ga nog wel kijken of ik direct bij Wei Ya kan bestellen en of er nog wellicht wat stock is bij Pentranic, maar daar moet ik voor mailen en dat antwoord kan wel op zich laten wachten

Voor nu dus roeien met de riemen die we hebben en wie weet in de nabije toekomst.

btw foto's van mij komen nog, maar knetterdruk en ik wil pas foto's maken als hij klaar is, nog efkes ;)
ckong

Post by ckong » Mon Sep 15, 2008 12:37

Nou ja, jammer. Maar alvast bedankt voor de genomen moeite. En wie weet kun je er toch nog een paar op de kop tikken.
almighty

Post by almighty » Mon Sep 15, 2008 13:12

Alvast bedankt voor je inzet Psykick.
ckong

Post by ckong » Sun Sep 21, 2008 21:35

Zit hier niet de monitor tussen die we zoeken: .http://www.zax.com.au/spare_parts/monitor-chassis.html

Als dat zo is, en het is prijstechnisch interesant om er een paar te bestellen, dan reserveer ik er bij deze alvast één :lol:

Oh ja, de prijzen zijn in AUD.
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Sun Sep 21, 2008 22:02

Let je er wel op dat het hier gaat om de Chassis en niet de monitor zelf!
Voor de Toshiba's die wij hebben is er geen Tri-Sync chassis te vinden zover ik kan zien. Keep on searchin' ;)
Post Reply