Street Fighter IV
Ik wacht wel ff 6 maanden ofzo op de PS3 versie. Scheelt me zo ongeveer (3800-60) euro, en de ports van tegenwoordig zijn toch arcade perfect. Imho ben je echt niet wijs als je van sf4 de typex2 kit bestelt
Overigens is die prijs nog steeds zo'n 2000 cheaper dan ie bij coinopexpress moet kosten als ik de nieuwsbrief zo lees :s
Overigens is die prijs nog steeds zo'n 2000 cheaper dan ie bij coinopexpress moet kosten als ik de nieuwsbrief zo lees :s
Ik weet niet maar hier is de prijs wel anders en voor 4 taitos ?
http://www.shopncsx.com/streetfighterivpcbkit.aspx
http://www.shopncsx.com/streetfighterivpcbkit.aspx

ZiEk wrote:Ik weet niet maar hier is de prijs wel anders en voor 4 taitos ?
http://www.shopncsx.com/streetfighterivpcbkit.aspx
Die prijs klopt zeker niet, dat kan je als een aanbetaling zien... Volgens mij lag het eerder tegen de 20k aan voor een complete kit (dus 4 plus volgens mij een spectator ofzo) Weet niet helemaal meer hoe het in elkaar zat, alleen dat het zo achterlijk duur was dat ik er toch geen interesse in had.
GOUKI!
http://www.gametrailers.com/player/user ... 53558.html
Raging demon valt een beetje tegen, mischien is het al finisher of true kara demon dikker.
De rare glows lijkt alsof akuma EX moves heeft gekregen ?
http://www.gametrailers.com/player/user ... 53558.html
Raging demon valt een beetje tegen, mischien is het al finisher of true kara demon dikker.
De rare glows lijkt alsof akuma EX moves heeft gekregen ?

Oke ik heb gisteren zowel de Arcade als de Xbox 360 versie uitgebreid gespeeld en ben tot de volgende conclusies gekomen.
Eerst het slechte nieuws en dat is dat de Arcade versie zonder enige twijfel er een stuk beter uitziet dan de 360 versie. Beide versies waren de full versions en het verschil in graphics is duidelijk te merken.
De Arcade versie stond op de business booth van Capcom, maar ik hoop dat meer mensen toch de kans hebben gekregen op de Vewlix kast te battelen. Omdat MP+MK een belangrijke feature is, zal ook het spelen met een controller problemen opleveren, voor zover een stick al niet uberhaupt superieur is.
Wat ik elders heb gelezen over de enigszins unbalanced Blanka is true, niemand had enige kans tegen m'n Blanka terwijl ik tegen best goede spelers stond. Hoe precies het zit met die nieuwe gameplay systemen is me nog niet 100% duidelijk, dus hier zal ik niet te ver over uitwijden. Voor zover ik heb begrepen zit het echter logisch en origineel in elkaar.
De nieuwe characters zijn crap, maar dat wisten jullie al. De game klopt echter wel. De characters zijn allemaal goed uitgewerkt, het is een goede mix tussen de oude SSF2 games, de Alpha series en 3rd Strike. Het heeft van alles wat, haalt de goede dingen uit alle games en maakt er gewoon een vermakelijke game van die mij sinds lange tijd weer echt kippenvel heeft weten te geven. Hier bedoel ik echter wel de Arcade versie mee, de 360 is echt een stuk minder en deze mening werd door meerdere mensen gedeeld. Vette shit en ik ben heel erg benieuwd naar de online mogelijkheden.
Capcom, I salute you.
Eerst het slechte nieuws en dat is dat de Arcade versie zonder enige twijfel er een stuk beter uitziet dan de 360 versie. Beide versies waren de full versions en het verschil in graphics is duidelijk te merken.
De Arcade versie stond op de business booth van Capcom, maar ik hoop dat meer mensen toch de kans hebben gekregen op de Vewlix kast te battelen. Omdat MP+MK een belangrijke feature is, zal ook het spelen met een controller problemen opleveren, voor zover een stick al niet uberhaupt superieur is.
Wat ik elders heb gelezen over de enigszins unbalanced Blanka is true, niemand had enige kans tegen m'n Blanka terwijl ik tegen best goede spelers stond. Hoe precies het zit met die nieuwe gameplay systemen is me nog niet 100% duidelijk, dus hier zal ik niet te ver over uitwijden. Voor zover ik heb begrepen zit het echter logisch en origineel in elkaar.
De nieuwe characters zijn crap, maar dat wisten jullie al. De game klopt echter wel. De characters zijn allemaal goed uitgewerkt, het is een goede mix tussen de oude SSF2 games, de Alpha series en 3rd Strike. Het heeft van alles wat, haalt de goede dingen uit alle games en maakt er gewoon een vermakelijke game van die mij sinds lange tijd weer echt kippenvel heeft weten te geven. Hier bedoel ik echter wel de Arcade versie mee, de 360 is echt een stuk minder en deze mening werd door meerdere mensen gedeeld. Vette shit en ik ben heel erg benieuwd naar de online mogelijkheden.
Capcom, I salute you.
- d
- Active Level:
- Posts: 1395
- Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
- Location: Almere psn=danielplatinom
- Contact:
Thanks Ken voor de impressies. wtf, zit je in Japan? cool.
Hoe zit het met de ps3 versie dan? Blanka is altijd een snel en
sterk character geweest. dus het is niet vreemd dat je daar al heel snel redelijk mee kan spelen. Je moet de restricties en moves van elke character goed bestuderen zodat je kan zorgen dat je zo min mogelijk verrast wordt.
SFIV Falcon Crush lijkt me een leuke naam voor een sub-vervolg
Hoe zit het met de ps3 versie dan? Blanka is altijd een snel en

SFIV Falcon Crush lijkt me een leuke naam voor een sub-vervolg
Arcade versie is final, 360 versie kan nog niet helemaal finalized zijn. De game komt pas in het voorjaar van 2009 oid uit. Kan ook te maken hebben met bepaalde instellingen, component en telly vs arcade cab setup.
Het gaat hier om Taito Type X2, iets dat de Ps3 en 360 moeiteloos moeten kunnen runnen. In Battle Fantasia bijv. zijn de sprites groter dan in de Arcade, maar je kunt de originele coin op videoinstelling kiezen die wat verder uitzoomed en het daardoor scherper maakt.
Ik heb volledig vertrouwen in in de console ports, bovendien voor de meeste onder ons de enige manier om die game te spelen anyway
Online gaat het wel goedkomen, naar verluid heeft Capcom dan toch het licht gezien en mensen van GGPO ingeschakeld voor onderzoek naar lagfree online battles. Dit is zeer goed nieuws. Voor de mensen die het niet weten, GGPO is een lagvrije 2d fighter netcode. http://ggpo.net/
Als dit er doorkomt, is lag in fighters verleden tijd.
Het gaat hier om Taito Type X2, iets dat de Ps3 en 360 moeiteloos moeten kunnen runnen. In Battle Fantasia bijv. zijn de sprites groter dan in de Arcade, maar je kunt de originele coin op videoinstelling kiezen die wat verder uitzoomed en het daardoor scherper maakt.
Ik heb volledig vertrouwen in in de console ports, bovendien voor de meeste onder ons de enige manier om die game te spelen anyway

Online gaat het wel goedkomen, naar verluid heeft Capcom dan toch het licht gezien en mensen van GGPO ingeschakeld voor onderzoek naar lagfree online battles. Dit is zeer goed nieuws. Voor de mensen die het niet weten, GGPO is een lagvrije 2d fighter netcode. http://ggpo.net/
Als dit er doorkomt, is lag in fighters verleden tijd.
R-Type wrote:Arcade versie is final, 360 versie kan nog niet helemaal finalized zijn. De game komt pas in het voorjaar van 2009 oid uit. Kan ook te maken hebben met bepaalde instellingen, component en telly vs arcade cab setup.
Het gaat hier om Taito Type X2, iets dat de Ps3 en 360 moeiteloos moeten kunnen runnen. In Battle Fantasia bijv. zijn de sprites groter dan in de Arcade, maar je kunt de originele coin op videoinstelling kiezen die wat verder uitzoomed en het daardoor scherper maakt.
Ik heb volledig vertrouwen in in de console ports, bovendien voor de meeste onder ons de enige manier om die game te spelen anyway
Online gaat het wel goedkomen, naar verluid heeft Capcom dan toch het licht gezien en mensen van GGPO ingeschakeld voor onderzoek naar lagfree online battles. Dit is zeer goed nieuws. Voor de mensen die het niet weten, GGPO is een lagvrije 2d fighter netcode. http://ggpo.net/
Als dit er doorkomt, is lag in fighters verleden tijd.
jah toch GGPO is official voor capcom nu.
http://www.esreality.com/?a=post&id=1605534
