Almighty's retro Heaven

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
Post Reply
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Wed Apr 30, 2008 09:10

Nice stuff!

Heb je daioujou al gespeeld? Game is mad moeilijk, ma wel vet.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
almighty

Post by almighty » Wed Apr 30, 2008 09:53

DreamerNL wrote:Nice stuff!

Heb je daioujou al gespeeld? Game is mad moeilijk, ma wel vet.

Ja, de eerste 2 levels gaan nog wel maar dan wordt het behoorlijk pittig :)
almighty

Post by almighty » Sat May 10, 2008 12:22

Zojuist vandaag binnen gekregen van DreamNL 8) (gratis!)
Harstikke bedankt kan het enorm waarderen :D
Image
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Sat May 10, 2008 17:37

enjoy, de game is een klassieker 8)
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
almighty

Post by almighty » Sat May 10, 2008 17:55

DreamerNL wrote:enjoy, de game is een klassieker 8)

Zeker een leuke game :)
Vroeger wel eens gespeeld.
almighty

Post by almighty » Mon May 26, 2008 12:47

Wat leuke megadrive titels in uitstekende staat en een mario erbij.
Image
Image
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Wed May 28, 2008 19:35

coole aanwinsten marc!

insector-x...jaren gelden was ik op zoek naar de soundtrack. Een van de beste arranged soundtracks die er bestaan!
ImageImage
almighty

Post by almighty » Thu Jun 19, 2008 18:56

paar kleine aanwinsten:
gameboy player mint:
Image
Wat dc games en er komen nog een paar goede shmups binnen(under defeat (limited edition),gigawing en gigawing 2 en alles sealed 8) ) vandaar deze goedkopere dc titels :wink:
Image
en wat metroid stuff en deze maand hopelijk m'n gunship binnen 8)
Wallscroll en een poster:
Image
Image
Geen bijzondere stuff maar wat nog binnen komt was al duur zat.
almighty

Post by almighty » Wed Jun 25, 2008 19:10

Laatste aankopen:

Yamato Capcom Girls Collection Non Scale Pre-Painted Statue: Chun Li Heavy Gauge (Special Colour):
Image
Image

Nog een paar shmups te gaan op de dc en deze vandaag binnen gekregen.(waren geseald :wink: )

Under Defeat (limited edition):
Image

En Gigawing 2 en DOA(had ik nog niet jap :shock: )
Image
almighty

Post by almighty » Mon Jul 07, 2008 16:03

Om toch maar een beetje actief te blijven hier nog een kleine update :wink:

Megadrive:
Image
Dreamcast:
Image
almighty

Post by almighty » Tue Jul 08, 2008 18:50

''let's go make some crazy money, are u ready?''
''here we go!!''
Image
wist niet dat dimensionplus hem nog had liggen 8)
Pat7o
Active Level:
Active Level:

Post by Pat7o » Tue Jul 08, 2008 18:55

ja die is erg strak die crazy taxi serie, heb ze ook hier...(ergens in een doosje) :D
K

Post by K » Wed Jul 09, 2008 15:18

Even off-topic: Hoe heb je de verzameling verzekerd? Lijkt me niet dat de verzekering de echte waarde gaat uitkeren als er wat zou gebeuren?
almighty

Post by almighty » Wed Jul 09, 2008 18:06

K wrote:Even off-topic: Hoe heb je de verzameling verzekerd? Lijkt me niet dat de verzekering de echte waarde gaat uitkeren als er wat zou gebeuren?

Hier heb ik dus een aparte verzekering voor en heb aan mijn contact persoon een dvd meegegeven met daarop enkele foto's van de collectie.
Bedoel die lui geloven anders nooit dat iemand zoveel consoles/games heeft liggen.
Heb gewoon een bedrag doorgegeven mocht de boel in de hens,etc. vliegen en ik moet gewoon na enkele jaren de boel verhogen.
almighty

Post by almighty » Fri Jul 11, 2008 18:30

CAPCOM GIRLS COLLECTION CAMMY FIGURE LIMITED EDITION:
Image
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Sat Aug 16, 2008 11:11

je figure collectie neemt grootste vormen aan moet ik zeggen!!
ImageImage
almighty

Post by almighty » Sat Aug 16, 2008 12:14

DNL wrote:je figure collectie neemt grootste vormen aan moet ik zeggen!!

Zeker 8)
Er komen nog wat mooie bij maar de release datum's van play-Asia figures worden telkens uitgesteld :(
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Sat Aug 16, 2008 12:54

cool, welke heb je op het oog?
ImageImage
almighty

Post by almighty » Sat Aug 16, 2008 16:39

DNL wrote:cool, welke heb je op het oog?

Dat zullen jullie vanzelf wel zien :wink:
Maar er zitten wel een paar mooie tussen en uiteraard komt de Zero suite van Samus zeker in de collectie.
Image
almighty

Post by almighty » Tue Aug 19, 2008 11:30

Mischien niet voor iedereen boeiend maar voor mij zeker een hele mooie aanwinst voor mijn collectie.
Die Super Metroid poster heb ik wel eens voorbij zien gaan voor 35 euro en ik had weer eens mazzel dat ik hem veel goedkoper kon bemachtigen.
De Killer Instinct ook eindelijk in m'n bezit en nu een paar mooie lijsten kopen.(Killer Instinct krijg ik dubbel dus...)
Beide poster verkeren echt in nieuwstaat op de vouw na dan.(maar daar kan je dan ook niks aan doen en daar komt bij als hij is ingelijst je er niet veel van ziet.)
Image
Image
Ook de verzending is echt super en helemaal uit Amerika.
En ze dan gewoon in perfecte staat ontvangen, top! 8)
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Tue Aug 19, 2008 18:35

almighty wrote:Mischien niet voor iedereen boeiend maar voor mij zeker een hele mooie aanwinst voor mijn collectie.
Die Super Metroid poster heb ik wel eens voorbij zien gaan voor 35 euro en ik had weer eens mazzel dat ik hem veel goedkoper kon bemachtigen.
De Killer Instinct ook eindelijk in m'n bezit en nu een paar mooie lijsten kopen.(Killer Instinct krijg ik dubbel dus...)
Beide poster verkeren echt in nieuwstaat op de vouw na dan.(maar daar kan je dan ook niks aan doen en daar komt bij als hij is ingelijst je er niet veel van ziet.)
Image
Image
Ook de verzending is echt super en helemaal uit Amerika.
En ze dan gewoon in perfecte staat ontvangen, top! 8)

Very nice! Maar dude, helemaal uit amerika? Ik koop al mn poster rechtstreeks in Japan :oops: Je zult zien dat ingelijste posters er veel beter uitzien!! Super metriod blijft 1 van de allerbeste games, mooie posters!
ImageImage
almighty

Post by almighty » Tue Aug 19, 2008 18:55

Eigenlijk nooit mijn posters uit verre landen besteld en dit was eigenlijk de eerste keer :)
Zaten gewoon in een grote enveloppe en vind het dan eigenlijk knap dat zoiets dan gewoon goed aankomt.
Ook de prijzen waren niet extreem duur en als ik in jou positie zat dan zou ik hem best even knijpen.(i.v.m de waarde van je posters :wink: )
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Tue Aug 19, 2008 19:54

almighty wrote:Eigenlijk nooit mijn posters uit verre landen besteld en dit was eigenlijk de eerste keer :)
Zaten gewoon in een grote enveloppe en vind het dan eigenlijk knap dat zoiets dan gewoon goed aankomt.
Ook de prijzen waren niet extreem duur en als ik in jou positie zat dan zou ik hem best even knijpen.(i.v.m de waarde van je posters :wink: )

wow, goed geluk als deze alleen in een enveloppe zaten...heb het 1 keer meegemaakt dat een poster verwoest aankwam doordat de kartonnen buis kapot was (vraag me niet hoe...onder de vrachtwagen?). Gelukkig was het maar een cheapo pster, die heb ik maar bij het oud papier gedaan haha.
ImageImage
almighty

Post by almighty » Thu Aug 21, 2008 11:57

Geen retro maar wel leuk om te posten.
Gisteren een eind gebracht aan Devil may cry 4 en baalde al van het idee dat ik weer een tijdje zonder next gen moest en nooit meer gedacht aan de game Ninja gaiden 2.

Wat is deze game gruwelijk goed zeg en dacht dat Devil may cry 4 niet makkelijk te overtreffen was maar met een game als deze is het zeker geslaagd.
Wat ben ik toch weer blij met een 360 :D
Er zit trouwens een mooie cover om Ninja Gaiden 28)
Image
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Aug 21, 2008 22:04

Als de bliksem bestellen deze twee units Almighty!!

http://www.consoleshop.nl/product/57355 ... ver-2.html
Post Reply