Almighty's retro Heaven
paar kleine aanwinsten:
gameboy player mint:
Wat dc games en er komen nog een paar goede shmups binnen(under defeat (limited edition),gigawing en gigawing 2 en alles sealed
) vandaar deze goedkopere dc titels
en wat metroid stuff en deze maand hopelijk m'n gunship binnen
Wallscroll en een poster:
Geen bijzondere stuff maar wat nog binnen komt was al duur zat.
gameboy player mint:

Wat dc games en er komen nog een paar goede shmups binnen(under defeat (limited edition),gigawing en gigawing 2 en alles sealed

en wat metroid stuff en deze maand hopelijk m'n gunship binnen

Wallscroll en een poster:

Geen bijzondere stuff maar wat nog binnen komt was al duur zat.
K wrote:Even off-topic: Hoe heb je de verzameling verzekerd? Lijkt me niet dat de verzekering de echte waarde gaat uitkeren als er wat zou gebeuren?
Hier heb ik dus een aparte verzekering voor en heb aan mijn contact persoon een dvd meegegeven met daarop enkele foto's van de collectie.
Bedoel die lui geloven anders nooit dat iemand zoveel consoles/games heeft liggen.
Heb gewoon een bedrag doorgegeven mocht de boel in de hens,etc. vliegen en ik moet gewoon na enkele jaren de boel verhogen.
Mischien niet voor iedereen boeiend maar voor mij zeker een hele mooie aanwinst voor mijn collectie.
Die Super Metroid poster heb ik wel eens voorbij zien gaan voor 35 euro en ik had weer eens mazzel dat ik hem veel goedkoper kon bemachtigen.
De Killer Instinct ook eindelijk in m'n bezit en nu een paar mooie lijsten kopen.(Killer Instinct krijg ik dubbel dus...)
Beide poster verkeren echt in nieuwstaat op de vouw na dan.(maar daar kan je dan ook niks aan doen en daar komt bij als hij is ingelijst je er niet veel van ziet.)
Ook de verzending is echt super en helemaal uit Amerika.
En ze dan gewoon in perfecte staat ontvangen, top!
Die Super Metroid poster heb ik wel eens voorbij zien gaan voor 35 euro en ik had weer eens mazzel dat ik hem veel goedkoper kon bemachtigen.
De Killer Instinct ook eindelijk in m'n bezit en nu een paar mooie lijsten kopen.(Killer Instinct krijg ik dubbel dus...)
Beide poster verkeren echt in nieuwstaat op de vouw na dan.(maar daar kan je dan ook niks aan doen en daar komt bij als hij is ingelijst je er niet veel van ziet.)

almighty wrote:Mischien niet voor iedereen boeiend maar voor mij zeker een hele mooie aanwinst voor mijn collectie.
Very nice! Maar dude, helemaal uit amerika? Ik koop al mn poster rechtstreeks in Japan

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Eigenlijk nooit mijn posters uit verre landen besteld en dit was eigenlijk de eerste keer
Zaten gewoon in een grote enveloppe en vind het dan eigenlijk knap dat zoiets dan gewoon goed aankomt.
Ook de prijzen waren niet extreem duur en als ik in jou positie zat dan zou ik hem best even knijpen.(i.v.m de waarde van je posters
)

Zaten gewoon in een grote enveloppe en vind het dan eigenlijk knap dat zoiets dan gewoon goed aankomt.
Ook de prijzen waren niet extreem duur en als ik in jou positie zat dan zou ik hem best even knijpen.(i.v.m de waarde van je posters

almighty wrote:Eigenlijk nooit mijn posters uit verre landen besteld en dit was eigenlijk de eerste keer![]()
Ook de prijzen waren niet extreem duur en als ik in jou positie zat dan zou ik hem best even knijpen.(i.v.m de waarde van je posters)
wow, goed geluk als deze alleen in een enveloppe zaten...heb het 1 keer meegemaakt dat een poster verwoest aankwam doordat de kartonnen buis kapot was (vraag me niet hoe...onder de vrachtwagen?). Gelukkig was het maar een cheapo pster, die heb ik maar bij het oud papier gedaan haha.

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Geen retro maar wel leuk om te posten.
Gisteren een eind gebracht aan Devil may cry 4 en baalde al van het idee dat ik weer een tijdje zonder next gen moest en nooit meer gedacht aan de game Ninja gaiden 2.
Wat is deze game gruwelijk goed zeg en dacht dat Devil may cry 4 niet makkelijk te overtreffen was maar met een game als deze is het zeker geslaagd.
Wat ben ik toch weer blij met een 360
Er zit trouwens een mooie cover om Ninja Gaiden 28)

Gisteren een eind gebracht aan Devil may cry 4 en baalde al van het idee dat ik weer een tijdje zonder next gen moest en nooit meer gedacht aan de game Ninja gaiden 2.
Wat is deze game gruwelijk goed zeg en dacht dat Devil may cry 4 niet makkelijk te overtreffen was maar met een game als deze is het zeker geslaagd.
Wat ben ik toch weer blij met een 360

Er zit trouwens een mooie cover om Ninja Gaiden 28)

Als de bliksem bestellen deze twee units Almighty!!
http://www.consoleshop.nl/product/57355 ... ver-2.html
http://www.consoleshop.nl/product/57355 ... ver-2.html