sonic 2 +knuckles
en sonic 2 met de 3 overige endings (super sonic .super sonic + tails ,tails )
Nu nog alleen sonic 3 + sonic knuckles(hyper sonic + super tails ?)Dan heb ik de reeks 1 tm 3/ knuckels voor 100% uit voor de megadrive
bonzana bros uitgespeeld
Paar dagen geleden eindelijk mijn 32x weten aantesluiten .Bleek een ding vast te zitten aan onderkant van cassete los kon maken(dacht geheel was bleek misende onderdeel te zijn XD.dacht nodig had om vast tezetten).verwijderde paste wel in megadrive
http://www.segaforum.nl/viewtopic.php?f=5&t=23302
dacht bij reactie ertussenuit bedoelde niet in verpakking zat/misde XD.Bedoelde aan cassete vastzat
Ben gelijk met chaotix begongen. Heb het uitgespeeld met bad ending.Kan 4 chaos ringen bijmelkaar krijgen.Nu de laaste 3
heb de andere 32x games bekeken die ik heb .Bij starwars arcade is aardig irritant de tie bombers in de muren gaan zitten XD.je kan ze niet raken terwijl ze op je vuren .Ook is het moeilijk vijanden kapot moet schieten voordat ze op scherm verschijn.Als je ze ziet is het vaak al te laat.Bij arcade mode kan ik bij super star destroyer komen.Bij 32x mode stuk bom in deadstar moet vuren .Weer het probleem .Je percies moet vuren en raden waar de vijanden zitten.Vijanden zitten bij de deadstar ook verscholen achter objecten je ze niet ziet
Tempo lijk me ook een goede platformer.
Nu nog een sega mega cd aanschaffen voor sonic cd(enigste sonic actie console game niet gespeeld heb , en de laasten delen voor ps3,wii )