http://xbox.ign.com/objects/482/482228.html
Goed voorbeeld van een spel dat ik niet meer dan 2 uur gespeeld heb voordat ik het zat werd.
En wat betreft de campagne is echt wel degelijk gaande.
Ik hoor al een week lang op 3fm dat je m kan winnen en ze geven er 10 per weg + aanwezigheid bij de release met LL coolj.
Ik heb niet 1 keer gehoord wat er zo goed is aan het spel alleen dat ie zo goed is en iedereen er op zit te wachten.
Over de inhoud word absoluut niet gesproken.
Voor de reclame heb ik niemand gehoord over dat ie zat te wachten op H3.
Halo online is uitgebreid, en gewoon leuk. Geen enkele andere consolegame heeft het online zo goed voor elkaar. Het is het matchmaking, het ranking systeem, het aantal mods... Tevens is de actie snel en voor iedereen toegankelijk. Het is echt niet zomaar dat Halo 2 nog steeds de meest gespeelde titel op Xbox live is.
Op console, ja, maar op PC liep het heeeeeel ver achter op quake en Unreal Tournament.
Halo werkt gewoon goed op een console. Het is een bepaalde formule die aanslaat. De controls van de voertuigen, het health recharge systeem (welke game had dit voordat Halo er was?), de enorme hectische veldslagen (again, welke titel had dit eerder?) en de AI was voor zijn tijd ook gewoon goed. Destijds stonden de meeste vijanden gewoon nog stil.
Beide goede punten uit het spel maar niet groundbreaking dat ze in halo als eerst voorkwamen.
Je kunt dan zeggen dat Halo 3 veel op de oude Halo's lijkt en dit is ook zo. Halo 3 is goed omdat hij het beste van Halo 1 en Halo 2 pakt. Het is in feite een betere Halo 2, de meest gespeelde online game op de consoles dus.
Halo 1 was gewoon goed vanwege verhaal en goede gameplay.
2 was een uitbreiding op 1 maar zonder het verassings effect en bracht absoluut niets nieuws.
Ik heb destijds heel veel uurtjes Halo gespeeld en hij staat ook hoog in mijn Top lijst maar deel 2 was een ontzettende teleurstelling, en helemaal na de verwachting die gecreeerd werd.
Ik ben nog steeds niet overtuigd behalve dat het me leuk lijkt coop te spelen maar ook daar zijn ze niet de eerste.