What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Zwarte smurrie uit flyback transformer!?

cageman

Administrator
Staff member
Joined
May 27, 2009
Messages
5,044
Reaction score
0
Hi,

Mijn net ontvangen Blast City gestript, en de monitor even met een compressor schoongeblazen. Wat na het schoonmaken meteen opviel is dat er een kleverige zwarte substantie uit de flyback transformer gelopen lijkt te zijn. Het voelt stevig en wat kleverig aan. Het zit er volgens mij al even.

Ik heb er wel eens eerder wat over gelezen, maar weet niet meer waar.

Moet ik aan een nieuw chassis? Nieuwe flyback? negeren? alle info is welkom..

gooi.jpg
 
Dank voor de link en info. Mijn chassis is trouwens een 2930, en nu ik er wat beter naar kijk lijkt de zwarte smurrie inderdaad uit het grijze component te komen (linksboven op foto, achter heat sink)..

Ok.. niks aan doen dan maar..? En een brandblussertje bij de hand houden? ;-)

Dit is trouwens die Blast met het strakke beeld, dus de kwaliteit van de monitor lijkt er nog niet onder te lijden..
 
Cageman":3g6nlcq3 said:
Dit is trouwens die Blast met het strakke beeld, dus de kwaliteit van de monitor lijkt er nog niet onder te lijden..

Jou tube is inderdaad van top kwaliteit!! Heb trouwens nooit echt goed gekeken of de mijne 'lekt'. Ik heb dan een Tosh/Nanao 2931 met auto-sync wat een zeldzame monitor blijkt te zijn wat betreft de AO wiki. 8)
 
goatboy":iah87ccs said:
Jou tube is inderdaad van top kwaliteit!! Heb trouwens nooit echt goed gekeken of de mijne 'lekt'. Ik heb dan een Tosh/Nanao 2931 met auto-sync wat een zeldzame monitor blijkt te zijn wat betreft de AO wiki. 8)

Ik las dat dat chassis wel als standaard is gebruikt voor amerikaanse bass-fishing blast cabs?
 
Back
Top