Ken
High Score Hunter
Ik word zo moe van gamewebsites die maar informatie blijven geven over release data van nieuwe consoles. Hoe ignorent kun je zijn om uberhaupt maar enigszins te geloven dat de PlayStation3 in de 'lente van 2006' in de winkels zou liggen? Hoe laf zijn websites om dit gelieg en bedrog van Sony bovendien maar toe te laten? Elke keer weer wordt de lezer valse informatie verschaft om de hype maar groter en groter te laten worden. Nog een voorbeeldje is natuurlijk de Revolution. Mensen, flikker asjeblieft op met dat ding, want ik haat em nu al. Niet een enkele screenshot hebben we gezien, een incomplete afstandsbediening en een zwart kastje met een codenaam en ze zijn allemaal hilarisch. Blinde Nintendo fans, je zou ze toch af en toe een schop willen geven. Lente 2006 terwijl de E3 pas in mei plaatsvindt. Op de E3 krijg je voor de eerste keer de PS3 speelbaar te zien (hopelijk voor ze!). Dan zal de PS3 in zeer gelimiteerde oplage pas eind 2006 in de Japanse winkelschappen liggen. Europa wordt dan nog een keertje of acht uitgesteld en is in de lente/zomer van 2007 aan de beurt, op zijn vroegst!
Zelfde geldt voor 'dat nieuwe ding van Nintendo', dus hou op met die irritante speculatie en leugens, ik word er doodmoe van. Mogen we hier trouwens ook nog even heel erg hard om lachen? Wat een lelijk kreng zeg.
Zelfde geldt voor 'dat nieuwe ding van Nintendo', dus hou op met die irritante speculatie en leugens, ik word er doodmoe van. Mogen we hier trouwens ook nog even heel erg hard om lachen? Wat een lelijk kreng zeg.