What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

ZiEk's Game Hoekje.

ZiEk

1CC Aspirant
Mijn Hoekje Eindelijk Netjes.

zkc07pp5.jpg

Overzicht van mijn hoekje zonder en met flits.
Tussen de TV en de deur staat mijn eerste zelfgemaakte stick, helemaal van hout, Happ Competition Sticks en Knoppen en I-pac USB.
zkc07bxy1.jpg

Schilderijen met een gedeeltelijke Street Fighter II pcb en mijn consoles met TV.
zkc07012pz1.jpg

Street Fighter II Eind Bazen van Sota: Sagat, M.Bison, Balrog en Vega.
Nintendo Scope Boxed, Super Multitab Boxed, oldschool Game Boy Boxed,
GB Double Dragon Boxed, GB SuperMarioLand Boxed, GBA Street Fighter Alpha III Boxed,
GBA King of Fighters EX Boxed, GBA Advance Wars II Boxed,
Super Advantage Los, Gameboy Avance Los, LCD Hero & Princess Los,
SNES Mario Paint Boxed, Dot-s Super Mario Bros, Super Mario Bros Speaker en een Goku Gashaphon.
zkc07013bp7.jpg

Dot-s van Ghosts n Goblins, Super Nintendo: Street Fighter II Editie Boxed, NEO-GEO jap Boxed.
KOF'99 mvs los, The Super Spy, Sengoku, Fatal Fury 2, Fatal Fury special, ASO II, NAM-1975, Ninja Combat, Magician Lord, Samurai Spirits 2, KOF'94 en KOF'98 allemaal compleet :twisted:
Neo-geo pocket Boxed maar mist de batterij klep :(,
SNK vs Capcom ngp jap Boxed, Vigilante pce Boxed.
Chun-li en Guile van Sota.
Paar complete dreamcast gamez en ze zijn allemaal Europees: Mortal Kombat Gold , Wetrix, Ready2Rumble Boxing, Chu Chu Rocket, Resident Evil: Code Veronica en Virtua Striker 2
zkc07014os6.jpg

Komt nog, veel boeken en nintendo gamez. SFC Samurai Spirits.
Nes cleaning Kit, Alpha Mission, Megaman 2, Bubble Bobble, Gountlet 2, ghost'n Goblins, Double Dragon Probotector 1 en 2, Tiger Heli, super mario bros 3, Snake Rattle & Roll
Snes pal games boxed: Puzzle Bobble, Dragon Ball Z 2, Donkey Kong Country 1 2 en 3, F-zero sealed, r-type, Probotector Alien Rebels, Super Mario Kart,
Mortal Kombat 1 2 en ultimate3, Super Bomberman 1 en 2, Arkanoid sealed, Syndicate,
Street Fighter Alpha 2, Street Fighter 2 turbo, Secret of Evermore, Secret of Mana (usa), Secret of Mana, Mickey Mouse sealed en Super Adventure Island.
zkc07015cn3.jpg

Top view waar een vaage Arcade Stick te zien is die ik ff tijdelijk gemod heb met sanwa Stick en buttons (pimp mijn wacke stick zoumaar zeggen)
zkc07017zc3.jpg

Mario Bros Sound Drops compleet :twisted:
Street Fighter II Sound Drops ook compleet :twisted:
en daaronder zijn nog de Dragon Ball Sound drops maar ik mis de Kame-HA drop :evil:
-----------------------------------------------------

Niet Zow Extreem Als Zommige Van Jullie, Maar Ik Ben Er Wel Trots Op.
 
Het is niet de hoeveelheid die telt, het is de kwaliteit. Ziet er goed uit man :)
 
Je mag hier best trost op wezen Ziek, zijn genoeg mensen die helemaal niks hebben 😉
 
Thats true en ik zei ook dat ik trots was :twisted:

ben het zeker eens met dat de hoeveelheid niet zo erg van belang is, mijn collectie heeft meer met mij te maken en spellen waar ik achtersta. Zitten wel een paar twijvel gevalen bij. Zoals de snes gesealde F-Zero, Arkanoid en Mickey. Die spellen op de snes hebben me nooit echt geboeid en wtf gesealed is het nu opeens zomde om te openen.

Toch staan ze op een plankje lol.
 
heej Ziek, intressante gear heb je daar in je hoek staan. Echt zo'n hoekje waar iedere gamer zich urenlang kan doorbrengen met een keus aan goeie titels... ziet er netjes uit.

Ik heb mijn hoek op zolder ook bijna opnieuw ingedeeld, de fotos volgen nog...
 
Thanx mann, ben ook benieuwed naar joun hoekje hehheeh he.

Zit een beetje te updaten met namen erbij, zou wel wat serries compleet willen maken maar dat gaat nog wel een tijdje duuren.
 
Ziet er gezond uit Ziek, ik kan het altijd waarderen als er naast games ook wat wordt gedaan op het gebied van merchandising.

Alleen moet je echt stoppen met roken, dat is niet goed voor je Super Nintendo ;)
 
hahahaha ha ja hij was al zow :oops: Maar ik rook niet, alleen maar sticks :twisted: . plus die SF2 snes ziet er wel witjes uit en die blijft ook lekker in de box.

Merch is zeker nice vond jou toys ook wel interresant, zelf durf ik nog geen plush te kopen alleen. Maar je hebt ook een paar boeken die ik wel zou willen hebben, je hebt echt mazzel dat je de verzending van dat soort boeken hebt bespaard of teminste dat hoop ik.
 
aes08if5.jpg

AES goodies: Samurai Spirits 3, Samurai Spirits pop, Last Blade en twee last blade guides.
cps2ssf2sg2.jpg

Mijn eerste cps2 mobo Super Street Fighter II EU a+b
snespal08ds3.jpg

Eindelijk een EU Shadowrun met engelse scherm text en nog wat aanvulling op mijn snes collectie.
 
Mooie aanwinsten Ziek, nice! :P
Die mega man x ziet er trouwens keurig uit.
Ben ook nieuwschierig hoe je kast erbij staat dus... 😉
 
Ja zeker blij met die mega zit allen vast bij die eind spin :/
verder mist ie het boekje jammer genoeg en iemand op marktplaats verkoot hem voor 7,50. Vind ik te duur vooral voor de conditie ervan.


Die kast fotos komen, hij heeft geen mooie plek gekregen de schuur.
Maar goed voor de zomer is het wel lachen beetje bbq en een neo geo kast.

Ik heb die ssf2 bord ook niet getest ik denk dat ie dood is maar zou het niet weten, kan die eigenlijk in die kast geplugged worden ? of heb ik een cps2 harness nodigg ofzow.
 
Op de foto zie ik een jamma aansluiting dus volgens mij moet het geen probleem zijn.
 
jah precies, niet dat ik 6 butts per player heb maar goed mid punch en kick heb ik niet nodigg om uitspelen ;)

Ik denk alleen dat dat ding hartstikke dood is, kan ik hem ook testen zonder harnass ? of blaas ik het op. namelijk nooit arcades gehad.
 
Gewoon in je JAMMA connector gooien dat ding, als ie het niet doet ben je genaaid want dan is de batterij op. Kick harness is alleen om kick buttons te krijgen, dus wacht nog even met de hulpdiensten te bellen. Maak anders even een post in arcade hierover dat is wat overzichtelijker.
 
Mijn eerste MVS kit! gisteren binnengekomen KOF03 bijna nieuw :twisted:
kof03kit010uu0.jpg


een een paar dagen geleden deze babys opgehaald. was wel ff shouwen.
Street Fighter 15th any Sticks :twisted:
sf2sticksji2.jpg

erg blij mee gespeeld, leuke sticks maar denk dat sanwa wel sneller is.

oh en als je goed kijkt zie je nog een mystical ninja liggen pal versie in doosje met boekje :D

Nu nog een Super Bomberman 3
 
gamez2007001lc6.jpg

Tjah in spanje gekocht, was mijn advance een beetje zat, Castlevania en Mana was zeker ff genieten.

Toen ik thuis was ff jump en Game n watch classics geboekt, jammer genoeg zijn het maar 3 games op die classix :/ Maar Donkey Kong bracht goede herineringen terug.

gamez2007002gd3.jpg

Takeshi Kitano is cool en die hoesjes en boekjes zijn echt lachwekkend, classic konami Cybernator ook goede herineringen aan.

en nog wat funny games.

gamez2007003aj8.jpg


Casino voor de fun, AOF2 lekker oldschool en nog 3 sfc aanwinsten die er goed in shape zijn.
 
gamez2007qo6.jpg


Vandaag binnen, verbaasd dat de stickers nog mint erbij zitten.

Splatterhouse heb ik alleen deel 2 pal, zou wel 1 en 3 willen als ik ze zou vinden in pal.
 
Back
Top