What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

ZeMMiK's Zolder

ZeMMiK

TATE Mode Pilot
Het zijn nog niet de beste foto's, maar ik heb een zolder met mijn gear.
DSC00034.jpg
game1.jpg
game6807.jpg
game6806.jpg
mijn oude TV
DSC01162.jpg
mijn nieuwe sony Bravia mooi op 360, klote voor al het andere...
DSC01161.jpg
DSC01160.jpg

Ik zal binnenkort mijn andere spullen nog posten
 
De bovenste foto zijn mijn 2 neefies..
Retro voor mij is Centipede / Pang / Puzzle .. niet zo zeer de fighters

More Soon..
 
Ik wou dat ik een aparte kamer had voor me stuff, ziet er relaxed uit.

Die bank en witte muren doen me aan een Xbox 360 showroom op een show denken. Altijd leuk wat Mario figuurtjes te zien naast de tv, heb ik er dit jaar ook weer een shitload van gekocht. Die Mappi Famicom classic is cool man.
 
Ziet er zeker mooi uit 😉 ,ook ik helaas moet het doen met de woonkamer+slaapkamer :(
Trouwens dacht dat jij een aparte kamer had Ken?
 
Thanks Ken,..die Mappy heb ik gekocht in het winkelcentrum die jij mij gewezen hebt. Je weet wel dat winkelcentrum met alleen maar van die shit. Ik heb daar 6 uur rond gehangen :twisted: .

Hier nog wat nieuwe pics. Zoals je ziet, ook veel europese games. Even een selectie: Ik vind COop/VS erg fun dus vandaar PANG-Magical Drop etc.



DSC01206.jpg

Mijn cube PuzzleGames, Zoocube is zo ondergewaard..

DSC01207.jpg
alleen verschenen in Japan, is denk ik geen succes dus ook maar niet
in Europa uitgekomen
DSC01216.jpg


DSC01214.jpg

DSC01212.jpg

In deze troep zitten nog 2 cubes, een 5.1 boxen, nog een xbox, SNES, PS1...pffff
DSC01213.jpg

mijn PS2 toppers (ik weet op dit board is men anders van mening ivm tekken en SB

DSC01208.jpg

mijn psp toppers


DSC01217.jpg

ik heb niet zoveel ruimte op die zolder dus ik emuleer Neo Geo.. :oops:
DSC01222.jpg



ik heb ook nog veel lanparties gedaan en Quake 3 was toen mijn favoriet.
DSC01220.jpg

mighty pang emulatie op xbox.. alleen in jap verkrijgbaar
heerlijke game... ja het is PANG he..
DSC01226.jpg

Voor de fans op dit forum

DSC01228.jpg
 
Je bedoeld Nakano Broadway Mandarake 8)

Wat is er met de kleuren in Guilty Gear aan de hand?
Die Pikmin dingen zijn geinig, ik hou wel van merchandise en vooral die van Nintendo kan echt een gameroom wat meer sfeer geven.
 
Ken":3drb6j4e said:
Wat is er met de kleuren in Guilty Gear aan de hand?

Rom waarbij de kleuren whack ingesteld staan denk ik.
Of anders zien andere consoles er idd fucked up uit op die Bravia.
 
Werkt dat een beetje dan die emu's op de originele Xbox?
 
Werkt gewoon goed, heb ook een Xbox met alles erop en eraan, af en toe leuk om aan te knallen als je niet moeilijk wilt doen met switchen of als je titels wilt checken voor aanschaf.
 
Bravia S, is net iets duurder en grotere inkijkhoek, betere plaat.
32 inch, 1x hdmi, 1 x composite, en scart en tulp aan de zijkant..handig voor oude consoels evne te pluggen. en een headphonejack aan de zijkant.
Voor 360 waanzinning!!!!!!! :idea: !!!!
Gewone TV...als je analoog hebt veel beter.
Zelda van de Wii bijv ziet er niet uit vanwege upscale en op oude TV wel goed.
Maar ik ben wel blij :D
 
Ken":21to8chr said:
Werkt gewoon goed, heb ook een Xbox met alles erop en eraan, af en toe leuk om aan te knallen als je niet moeilijk wilt doen met switchen of als je titels wilt checken voor aanschaf.

Jah, heb enigzins wel spijt dat ik dat de deur uitgedaan heb. Toch is de lol er voor mij snel af met al die roms.. Maar eventjes een Turtles met zijn 4en was altijd wel tof op die Xbox mame..
 
Het probleem met roms is gewoon dat je geen enkele game uitspeelt. Het voelt allemaal zo nep aan weet je ... raar gevoel maar jullie begrijpen me wel denk ik.

Ik heb bijv Snatcher voor de Mega CD als rom ... maar ik vertik die game te spelen als rom.
 
Een kleine update.
Ik had de versie van Virtua Fighter 5 gedownloaded op de 360.
Ik had niet gedacht dat ik het zo leuk zou vinden.
Na een beetje googlen zag ik op Amazon.co.uk dat de Hori sticks
voor PS3 65% korting hadden!!! en VF5 voor 30 euro gekocht 2e hands.
Ben zo blij als een kind, want deze fighter heeft mij verrrast.. (jaja ik weet het ...maar het lag niet zo op mijn focusgebied..was een beetje fighter moe na Soul Calibur unbalanced shit..)

DSC01954.jpg

DSC01953.jpg

360 versie koop ik wel in de uitverkoop, gamemaand is al duur genoeg.
 
oh ja.... we hadden een tijdje geleden een feest en je moest als gamekarakter of film karakter.

Dit was onze creatie PANG en MORTAL Kombat

DSC01567.jpg

DSC01560.jpg
 
haha :lol:
Leuke foto's man, die Mortal Kombat creatie ziet er goed uit!
 
Back
Top