What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Zelda Event (19 oktober 2014)

Leuk verhaal Robin! Lekker dagje met de boys. Als het iets meer in de buurt had gezeten had Ik wellicht wel een keer gegaan, maar niet interessant genoeg om dat stuk te rijden zeg maar. Wel goed dat ze doorgaan!
 
zeker met kids is zoiets gewoon de moeite waard denk ik

operation wolf is wel echt een bazengame, echt toffe herinneringen aan
 
Psykick":16d4bt31 said:
Leuk verhaal Robin! Lekker dagje met de boys. Als het iets meer in de buurt had gezeten had Ik wellicht wel een keer gegaan, maar niet interessant genoeg om dat stuk te rijden zeg maar. Wel goed dat ze doorgaan!

Ik heb precies hetzelfde. Lijkt mij leuk om met m'n zoontje naartoe te gaan (hij speelt nu veel Super Mario Bros op de NES), maar het is toch net te ver weg...anders was ik er allang een keertje langs gegaan.
 
Back
Top