Vergeet de jerrycan benzine niet.Da Dude":90pax58v said:off topic, maar wil daar nog best eens heen om het museum te bekijken.
Ken":3nc7ad78 said:Vergeet de jerrycan benzine niet.
cthulhu":3vdcuv01 said:Hmmm...een flink eind rijden (133 km) en entree betalen om alleen Zelda spellen te mogen spelen? Leuk bedacht, maar niets voor mij.
Marcosan30":cx9mkcbk said:Pffffffff hopeloos volk, negatieve reacties voegen niet zoveel toe op dit topic (een per topic, lijkt me meer dan genoeg)
Grumpy's
ckong":cx9mkcbk said:Inderdaad, dan kun je veel beter naar de 2e editie van de Retro Game Experience / Eurocade 2014 gaan in september. Veel meer games, veel meer kwaliteit, veel meer stijl.
https://www.beeldengeluid.nl/retrogames
Ik zou het toch doen. Dubbel genaaid houdt beter enzo.Jinxz":bsl6x9q5 said:Ken":bsl6x9q5 said:Vergeet de jerrycan benzine niet.
Ik las dat dat nieteens nodig is aangezien ze over 2-3 maanden uit het pand worden getrapt zodat het een mooie parkeerplaats wordt.
Jinxz":35iyy7uw said:Ken":35iyy7uw said:Vergeet de jerrycan benzine niet.
Ik las dat dat nieteens nodig is aangezien ze over 2-3 maanden uit het pand worden getrapt zodat het een mooie parkeerplaats wordt. Misschien kunnen ze een stukje in het NGC huren ?
:twisted:
Ratson":1v55q8vr said:We zijn gewoon verwende rotjochies geworden
Een beetje als de kids die in 1991 een aes hadden.
rklok":3dnaykdz said:Wat is het toch makkelijk om iets de grond in te boren..
Jinxz":5ajgu5t2 said:PS. als je eens in discussie wilt gaan over wat jij en ik terug doen voor de (retro) community dan kunnen we wel een topicje openen hoor.
Jinxz":3ct5d1ov said:PS. als je eens in discussie wilt gaan over wat jij en ik terug doen voor de (retro) community dan kunnen we wel een topicje openen hoor.
Cageman":eyhss9by said:Ok mannen, graag weer terug on topic, of nieuw topic openen in offtopic.