What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Zeer off topic

RoOd

Shmup Veteran
En zeer doet het..

Ik ben er zojuist wederom achter gekomen waarom ik geen whisky verzamelaar ben. Alle tips voor spoedig herstel zijn heel erg welkom want ik moet een heel weekend met vrouw , 2 kids en schoonmoeder op stap.

In de categorie: "dat nooit meer" : wat was jouw beste ervaring?
:vomit:
 
Been there, done that ;)

Goeie sterke koffie is het beste wat je kunt krijgen, maar dat zal bij jou in de buurt geen probleem moeten zijn!
 
Haha inderdaad niet. En na een paar espresso's gaat het alweer een stuk beter. Het blijkt dat die toren scheef hoort te staan in Pisa....
 
Ik heb wel eens dagen lang in een roes geleefd van de jager meister ... Wisky.. Heerlijk slapen :)
 
Maar als je vraagt dat nooit meer ; mexi , 2B en lsd... Dat tijd reizen heb ik wel gehad :)
 
In de categorie nooit meer; op een festival een hamburger bestellen die al geruime tijd onder een warmhoudlamp heeft gelegen...heb toen heel Lowlands (1997 of 1998) ondergekotst, heb de greppel naast de bandmerchandise gevuld met maaginhoud. Ook op Wacken Open Air ooit dezelfde fout begaan en ben daar ook nogal misselijk van geworden.
Verder altijd (te) braaf geweest en niet echt overdadig gedronken (misschien twee keer ofzo) en ook nooit drugs gebruikt...
 
Inderdaad chutulhu van kip over datum ging ik het hardst ... Jeetje wat een hel was dat... Durfde een jaar lang geen kip meer te eten.
 
Meest recente, was een bier proeverij gaan doen met 2 vrienden in allerlei cafe's.
Veel bier, OK, kan nog net. VEEL soorten bier tot laat, geen goed plan als je die dag erop allerlei dingen moet.
 
Back
Top