What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Yakuza 5 geruchten!

Marcosan30

Shmup Veteran
Joined
Apr 28, 2012
Messages
1,254
Reaction score
0
Location
Steenwijk (Nederland)
Kwam deze melding tegen vandaag:
http://www.vg247.com/2014/02/03/yakuza- ... us-report/

Ik ben zelf ontzettend idioot van de yakuza serie en had alle hoop op een westerse lokalisatie al opgegeven.
Had al plannen om de game te importeren en onderstaande site opgeslagen onder favorieten zodat ik in ieder geval het menu zou kunnen lezen (zodat ik Ken niet steeds screenshots zou hoeven sturen :D )
http://www.seganerds.com/2013/10/23/use ... whos-boss/

Ik heb weer hoop en laat ik hopen niet ten onrechte?!
Kan niet wachten op het moment dat ik weer met Ojisan (oom) Kiryu Kazuma aan de slag kan :mrgreen:
Zou me niet verbazen als er meer liefhebbers op het forum aanwezig zijn, dus ik dacht laat ik het nieuws even delen.
 
Hate to bring it, maar de EGM geruchten kolom staat bekend om haar onbetrouwbaarheid. Ga er dus ook maar vanuit dat dit gerucht zo nep is als de jaarlijkse berichten dat SEGA haar her-intrede maakt in de console business.
 
:( :( :(
Daar wordt een mens verdrietig van. Hoop toch niet dat je gelijk hebt (er zijn meer bronnen die het melden, hopelijk zit daar wel een betrouwbare bij)
 
Back
Top