A
Anonymous
Guest
Iemand anders ook helemaal weg van deze game?
Wat een pareltje zeg, ik baal ontzettend van het relatieve kutbeeld wat de wii genereert vergeleken met een ps3/xb360 over hdmi, maar bij deze game vergeet ik dat compleet.
Echt een aanrader voor RPG fans, zelfs een rede om enkel voor deze game een WII te kopen imo.
Wat een pareltje zeg, ik baal ontzettend van het relatieve kutbeeld wat de wii genereert vergeleken met een ps3/xb360 over hdmi, maar bij deze game vergeet ik dat compleet.
Echt een aanrader voor RPG fans, zelfs een rede om enkel voor deze game een WII te kopen imo.