Ken
High Score Hunter
We zijn nog zo'n twee maanden verwijderd van alweer een nieuwe console. Het lijkt wel vorige week dat de Xbox in de post uit de States binnenkwam en er is toch zoveel veranderd in die tijd.
10 december, een week na de Nederlandse release komt de 360 uit in Japan. Weekje later dus, maar wel ruim 100 euro goedkoper.
Ik zal natuurlijk voor de deur van Sofmap 5 gaan liggen 's morgens vroeg met waarschijnlijk de 3 Microsoft fans die Japan kent.
Nou goed, de buitenlanders (gaijin) die hier wonen zullen er toch ook een moeten hebben zullen we maar aannemen.
Wat gaan jullie doen op de dag dat de 360 in de winkel ligt?
10 december, een week na de Nederlandse release komt de 360 uit in Japan. Weekje later dus, maar wel ruim 100 euro goedkoper.
Ik zal natuurlijk voor de deur van Sofmap 5 gaan liggen 's morgens vroeg met waarschijnlijk de 3 Microsoft fans die Japan kent.
Nou goed, de buitenlanders (gaijin) die hier wonen zullen er toch ook een moeten hebben zullen we maar aannemen.
Wat gaan jullie doen op de dag dat de 360 in de winkel ligt?