Ben er mee bezig (Tate UI)/quote]
Ben benieuwd!
Ik heb problemen met sommige roms die niet werken op fbanext, zoals Tatsujin Oh/Truxton II, V-V. En nog een aantal anderen.
Is het zo dat fba next sommige roms gewoon niet draait?
beau":31l5q4pw said:LT+RT+RB
Milspex":36wlubq4 said:Sowieso is er voor FBANext weinig tot geen support. Ik heb zelf wat dingen kunnen fixen qua settings etc maar er blijven spellen die gewoon niet werken.
De laatste versie is net uitgekomen (.31) maar ik zie totaal geen verschil.
Heel jammer, want het is een toffe emulator waar echt nog wel wat winst te behalen valt. De 360 emu scene is zo goed als dood helaas.
waiwainl":pivk5i8w said:beau":pivk5i8w said:LT+RT+RB
Vaag, werkt bij mij totaal niet. :?
Ik zal eens kijken in de config files of daar wat staat.
R2-2D":2q1asmbf said:Is mame voor de x360 dan beter?
Milspex":2ecndf8o said:waiwainl":2ecndf8o said:beau":2ecndf8o said:LT+RT+RB
Vaag, werkt bij mij totaal niet. :?
Ik zal eens kijken in de config files of daar wat staat.
Select+Start kan ook, in een oudere versie is dat de combo
Wat betreft categorieen aanmaken, daarvoor moet je fbanext.xex denk ik uit elkaar halen en editen.
R2-2D":ac56qk56 said:Die coin ops 6 en vision 4 ondersteunen de meeste spellen wel? Ook spellen als Batsugun (met geluid) en Tatsujin Oh?