Psykick
Loop Survivor
- Joined
- Sep 29, 2005
- Messages
- 3,584
- Reaction score
- 0
Iedereen die vanavond komt en zijn Xbox nog wil laten Jtaggen moet hem meenemen, omdat ik een doos klaar heb liggen die naar de ombouwer gaat.
De kosten liggen tussen de 50 en 80 euro geloof ik, maar hang me er niet aan op
Scheelt weer met verzenden e.d.
Beetje last minute, maar ja is gewoon druk op het moment
De kosten liggen tussen de 50 en 80 euro geloof ik, maar hang me er niet aan op
Scheelt weer met verzenden e.d.
Beetje last minute, maar ja is gewoon druk op het moment