What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Xbox 360 in arcadekast

joeks

TATE Mode Pilot
Wat is de beste oplossing om een Xbox 360 te gebruiken in een (Naomi) arcadekast?
Ik bedoel met name wat de controls betreft. Heb een aantal jaren geleden een padhack gemaakt,
heb er eigenlijk twee nodig dus moet sowieso een extra joypad vinden en opnieuw solderen.
Maar is dit nog steeds de beste oplossing of zijn er betere alternatieven?

Thanks!
 
Er zijn ondertussen PCB's die je op je 360 aansluit en zo de stekkertjes op de stick en buttons klikt!

Je kan Jinxz even vragen, ik heb ze niet meer!
 
Psykick":2hit2g1b said:
Er zijn ondertussen PCB's die je op je 360 aansluit en zo de stekkertjes op de stick en buttons klikt!

Je kan Jinxz even vragen, ik heb ze niet meer!


ooh dat klink interessant vernuftig! plz share!
 
Geloof me... is top die PS360+. Ik heb er zelf ook 2 en echt totaal nooit problemen mee.

Niks solderen, en compatible met PS1/2/3, XBOX, XBOX 360, GameCube, Dreamcast etc.
 
Back
Top