A
Anonymous
Guest
Ken":2odswlyl said:HD DVD heeft ook mijn voorkeur. Heb echt het gevoel bij deze 'war' dat HD DVD de met hand gemaakte kast is en de Blu Ray die van Ikea. Ikea wint...
Ikea Boy
Ken":2odswlyl said:HD DVD heeft ook mijn voorkeur. Heb echt het gevoel bij deze 'war' dat HD DVD de met hand gemaakte kast is en de Blu Ray die van Ikea. Ikea wint...
DAY":uttvyaf5 said:Als ik het goed lees, staat er volgens mij alleen in dat Warner Bros geen HD DVD films meer gaat produceren. Alhoewel WB een grote studio is, zijn er imo nog genoeg andere studio's die kunnen releasen op HD DVD. Daarnaast heeft HD DVD kamp de conference die tijdens CES gepland was gecanceled, waarschijnlijk om achter gesloten deuren met WB te kunnen praten. Dus HD DVD is zeker nog niet dood.
En trouwens what's wrong with BRD? Als je 2 blanco HD DVD en BRD schijfjes naast elkaar zet zie je echt geen verschil. HET GAAT OM DE CONTENT, net als bij games en niet om het schijfje waar het op staat!
En dat Ken Ikeaboy is weten de mensen hier allang![]()
Hier wil ik toch wel even op reageren. Want Blu-Ray is technisch gezien superieur aan HD-DVD.Ken":13avxf4k said:Ik zou het zeer jammer vinden als HD DVD echt compleet verdwijnt, maar het is onafwendbaar. Wat nu als de Xbox 360 standaard een HD DVD Speler zou hebben gehad...?
HD DVD heeft ook mijn voorkeur. Heb echt het gevoel bij deze 'war' dat HD DVD de met hand gemaakte kast is en de Blu Ray die van Ikea. Ikea wint...
Aha, goedkoop uitziende peperdure kastenKen":3oybc2ds said:Er staat bij 'gevoel', de specificaties kunnen me gestolen worden.
Het imago van blu-ray t.o.v. HD DVD is 'cheaper', begrijp je dan wat ik bedoel?