What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

xbl problemen...

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Ligt het aan mij of geeft die nieuwe dashboard update soms problemen met het internet?
Ik log namenlijk wel in maar als ik soms de test doe dan krijg ik soms een foutmelding.
Heb de kabels zelf gemaakt en dacht dat het misschien eerst hier aan kon liggen maar soms als ik de test doe gaat het wel prima.(de kabel naar boven is wel 20M lang en ligt een splitter tussen i.v.m 2 xboxen)
ook heb ik op de livebox van orange de poorten 1 t/m 65000 open gezet.
Als ik naar de livebox(orange)kijk dan brand wel het lampje van de ethernet porten.
Misschien heeft iemand hier ook last van voordat ik me druk maak om niks.
 
Back
Top