What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[WTB] Taito TTX2 / Nesica parts

PascalP

Shmup Veteran
Voor een 'projectje' ben ik op zoek naar wat Taito / Nesica parts.

Fast I/O DMAC input board voor Taito Type X2 (2de card van links);

SAK7skQ.jpg


DWw8WJA.jpg
 
Jinxz":1z3h6r57 said:
Nesica multibootje aan het maken?

Eerst maar eens alle benodigde parts bemachtigen en dan eens kijken om Nesica spul aan de gang te krijgen, niet per se multiboot, individuele game is ook prima ;)
 
niemand iets liggen?
Ik overweeg ook om een complete TTX2 unit the kopen die voorzien is van de DMAC FastIO card :D
 
PascalP":1vw2bslg said:
Niet omdat het moet, maar omdat het kan :P
Wil gewoon alles aansluiten zoals het hoort, zo min mogelijk software/emulatie ertussen ;)

Herkenbaar, goed streven :mrgreen:
 
Fast I/O heb ik wss wel liggen voor je. Post ff een foto zodat ik weet dat we het over hetzelfde hebben.
Ik heb de FastIO PCB, niet de FastIO controller card.
 
Jinxz":18yl6223 said:
Fast I/O heb ik wss wel liggen voor je. Post ff een foto zodat ik weet dat we het over hetzelfde hebben.
Ik heb de FastIO PCB, niet de FastIO controller card.

Heb de startpost geupdate met nog een foto van de card die ik zoek, is dus de Fast I/O input card voor een TTX2.
 
Back
Top