A
Anonymous
Guest
Voor dat ik hem bestel wil ik even kijken of iemand er hier nog eentje te koop heeft.
Kep er toevallig net eentje besteld, 169 euri, ben heel benieuwd naar de scaler, als ie me bevalt dan houd ik em, zo niet dan koop ik een FrameMeisteralmighty":30lvesdl said:In een box en heb er al eentje gevonden![]()
volgens mij wel, hier even een link:Trailblazer":25p0p60h said:Begrijp ik dan goed dat in een box eigenlijk mét VGA box is en dus plug n play ook voor scart bv.?
Ben ook erg benieuwd!almighty":3vc9r0wm said:Ja die van 169,00 euro is compleet met slg3000 en de VGA scaler etc.
Heb zelf alleen de SLG gekocht, je multi pcb heeft vga output en wil eerst kijken hoe het er uit ziet met de supergun voordat ik het een en ander weer aanschaf.
sync strike ertussen.ne0":39bc688n said:Hoe heb je de n64 uitgeprobeerd dan? Ik dacht dat die SLG alleen VGA in/uit had, en dat kan een n64 niet toch?
Ik heb de SLG in a box, die heeft ook scart en component input naast VGA, de slg in a box is 3 dingen in 1, sync strike, scaler en scan line generatorne0":32ctax8h said:Hoe heb je de n64 uitgeprobeerd dan? Ik dacht dat die SLG alleen VGA in/uit had, en dat kan een n64 niet toch?
Wacht er nog effe mee totdat ik de scaler echt heb kunnen testen, ik hoor her en der niet altijd veel positief geluid over specifiek die scaler.ne0":4fvq8bt2 said:Ok daar was ik ff mis mee dus.. Misschien ook eens zo'n ding bestellen, heb dat nog nooit "irl" gezien
ne0":4kwxac3n said:Ik ga lekker offtopic door hier, ik laat het aan een mod over om dit eventueel te moven
Maareh als VGA het niet doet, wat moet je dan met de SLG? Verder heeft het ding geen in- of uitvoer toch? :S