What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

WTB: Dreamcast RGB kabel

Anunaki

Shmup Veteran
Joined
Nov 3, 2012
Messages
1,157
Reaction score
1
Location
Spijkenisse
Hi,

Ik ben op zoek naar een RGB kabel voor een (PAL) Dreamcast. Worden genoeg aangeboden, maar voor behoorlijke bedragen, misschien heeft iemand er 1 voor een zacht prijsje voor me?

Groeten, Patrick
 
Dan heb je er idd niets aan.

Toch is een VGA capable tv het overwegen waard, een dc op VGA is zoooo mooi.
 
Dreamcast op VGA krijg ik als ik eraan denk al vlinders van in mijn buik!
 
hmmmmm..... ik heb 3 TVs in mijn gameroom, 1 flatscreen en 2 B&O's (een kleine en een grote)

die flatscreen heeft wel VGA, maar is breedbeeld

hmmmmm....... kan ik dan niet beter een Candy Cab kopen?
 
Ik heb ook een DC in mijn NAC draaien, heb je zo'n bordjes voor. Misschien ook een optie al weet ik niet wat je hebt?
 
Back
Top