Psykick
Loop Survivor
Jeetje wel klote man. De Blast heeft idd een vrij exotisch model, ik ben er nooit eentje los tegengekomen. MS9 en 8 zijn ondertussen echt behoorlijk schaars, vooral eentje zonder of zelfs minimum burn.
Ik heb wel wat schermen liggen die erin kunnen, maar ik weet niet of het de perfecte oplossing is. Ik heb wel een Blast te koop evt. of mss een inruilconstructie. Voor het NGC maakt het niet zo heel veel uit als we een dedicated 15k Blast hebben bijv.
Mocht je zelf een idee erover hebben moet je het maar laten weten
Ik heb wel wat schermen liggen die erin kunnen, maar ik weet niet of het de perfecte oplossing is. Ik heb wel een Blast te koop evt. of mss een inruilconstructie. Voor het NGC maakt het niet zo heel veel uit als we een dedicated 15k Blast hebben bijv.
Mocht je zelf een idee erover hebben moet je het maar laten weten