Anunaki":2bw7y5iw said:Ik heb er 2
Edit maar niet te koop
mustbeDreaming":32am5mbg said:Ik heb nog 2 blauwe en 2 rode te koop
Cool. Even PM gestuurd aan mustbeDreaming. Ook met het verzoek om fotootjesPascalP":37lgk9np said:mustbeDreaming":37lgk9np said:Ik heb nog 2 blauwe en 2 rode te koop
Natuurlijk heeft Cageman 1ste keus, maar ik zou ook wel interesse hebben als je wat foto's en prijzen kan sturen...?