What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

WTB: Blauwe Arcade Stool

Status
Not open for further replies.
Lekker dan, Anunaki.

Hoe dan ook, op zoek naar eentje. Om te kopen. Niet om te bezichtigen. Enzo.

:)
 
mustbeDreaming":32am5mbg said:
Ik heb nog 2 blauwe en 2 rode te koop

Natuurlijk heeft Cageman 1ste keus, maar ik zou ook wel interesse hebben als je wat foto's en prijzen kan sturen...?
 
PascalP":37lgk9np said:
mustbeDreaming":37lgk9np said:
Ik heb nog 2 blauwe en 2 rode te koop

Natuurlijk heeft Cageman 1ste keus, maar ik zou ook wel interesse hebben als je wat foto's en prijzen kan sturen...?
Cool. Even PM gestuurd aan mustbeDreaming. Ook met het verzoek om fotootjes :)
 
Zijn er nog stools over? Ik ga eindelijk een cab kopen dus stools horen er wel bij :)
Verbaasd me troupe a dat nog niemand ze (goed) nagemaakt heeft.
 
Ik heb inmiddels ook contact gehad met mustbeDreaming (en ook foto's ontvangen).
Ben nu nog even afhankelijk van Cageman wat hij precies pakt en dan pak ik een set van de kleur die nog over blijft.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top